"csőbensült" kenyér


Paradicsomkonzerves dobozokban sültek ki ezek a kis "cipócskák".
Az eredeti ötlet Jamie Olivertől származik,(pedig már nekem is eszembe jutott, de amíg nem láttam a könyvében, nem próbálkoztam vele. Csak "ceruzatartó alapnak" raktam el néhányat)
Én a sült paris, fokhagymás, olivaolajas, bazsalikomos szószt, a megkelt kenyértésztába csomagoltam be és úgy eresztettem bele a konzerves dobozba.
Alaposan ki kell a formát olajozni, de én oldalra még papírt is raktam, így sütés után könnyen kijön.

Megjegyzések

  1. Eddig csak virágcserépben sült kenyeret láttam, de ez is jó ötlet:)
    Recept, az amit már leírtál?

    VálaszTörlés
  2. Hu, ez tenyleg nagyon jo otlet. De valahogy meg nem mertem kenyeret sutni, meg gyujtom a batorsagot hozza...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az oldalad. Látogass meg, kérlek! :)))

    VálaszTörlés
  4. szerinted ez miben mas, mintha mondjuk muffinsutoben sul? (csak mert utalok maszatolni a kikenessel;-D)Az otlet egyebkent nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az ötlet, én is csak cserépben sütöttem eddig még. És nincs is ilyen dobozom, de majd nyitva tartom a szemem.

    VálaszTörlés
  6. Ez milyen konzerv volt, amikor még tele volt, csak hogy viszonyítani tudjak, hogy mekkora? Nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  7. Szömörce, korábban én is csak a cserepeset láttam, de még nem próbáltam soha.
    Bármilyen kenyértészta megfelelő.

    Judith, nem olyan nagy ördöngősség ám!

    Kicsoda, nem sütöttem még kenyeret muffin formában, ha Te kipróbálod, elmeséled majd?

    Azt tudom, hogy a hagyományos cipó formához képest sokkal zamatosabb. (ehhez hozzájárulhat a forma oldalán lévő vaj beszívódása is.)

    Nana, megyek és meg is nézem:-)

    Ági, köszi!

    Renata, Szepyke, ez az a nagyobb(fél literes?) darabos-paradicsom konzerv.

    VálaszTörlés
  8. A lipóti pékségnek van szendvicskenyér nevű napraforgómagos barnakenyere, ami hengerformájú, hetek óta keresem az ötletet miben is süthetnék hasonlót, köszi a pazar ötletet

    VálaszTörlés
  9. Szia Réka!

    Ne haragudj, lehet, hogy csak én vagyok béna, de ezt a fajta színü hátteret én nem bírom olvasni. Alig bírtam kiböngészni, hogy mit is írtál. Csak én vagyok ilyen béna???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések