az én madarasom....

Szebbnél szebb madaras táskák születtek Nálatok. Kedvet kaptam hozzá, hogy én is rávarrjam a kedvenc madaramat egy táskára.







A fazon megegyezik a "karikás szatyorral". Varrós barátném ötletét valósítottam meg azzal, hogy karika fül helyett itt varrva van a pánt és gumival húztam be a táska tetejét.

Köszönet Neki ezért a remek ötletért.








Megjegyzések

  1. Nagyon különleges a madárkád! Szép kis tatyó lett! :D

    VálaszTörlés
  2. jaj, de kis vidám lett ezen a csíkos anyagon :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a madár... ez egy jó madár!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos ez a táska (no és a madárka is). :*)

    VálaszTörlés
  5. De helyes ez a madárka! Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Kedvesek vagytok, köszönöm!
    Ez a "madár" már évek óta nálunk "él" és jóideje várja, hogy textilruhát ölthessen.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, és jó a fazonja !

    VálaszTörlés
  8. De jó! nekem is van egy nagyon hasonló madaras táskám, még tavaly varrtam egy IKEA virágdísz alapján :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések