Finomságok

Ezeket az "édességeket" varrtam az ovi babakonyhájába.



Tetszik nekem ez az új "Tilda könyv"!(is)



Megjegyzések

  1. De tündi-bündi kis szépségek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis édességeket "sütöttél" :o)) Én is kacérkodtam már velük a könyvben nézegetve...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik az új könyv. Nagyon jó ötletet adtál, hogy oviba varrtad a fagyikat. Ez nekem eszembe sem jutott, pedig a lányom itthon is mindig fagyit árul. De majd csak a fésűtartó után, vagy esetleg párhuzamosan,... de akkor minden más eldob.

    VálaszTörlés
  4. Egyre otthonosabb lesz a ovi a kezed nyomán:-)

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom a Tilda könyveket.
    a torta enni valóan aranyos! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Réka!Jó látni, hogy újra szorgoskodsz! A faliképek nagyon helyesek lettek, de ezekkel a sütikkel végleg elvarázsoltál!

    VálaszTörlés
  7. A Tilda könyv címét megírná valaki? Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Az Új Tilda könyv címe: Napsugaras otthon

    VálaszTörlés
  9. Az Új Tilda könyv címe: Napsugaras otthon

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a kedves szavakat.
    Ne haragudjatok, hogy csak most reagálok, de napokig be se tudtam kapcsolni a gépet.

    VálaszTörlés
  11. Szeretem a Tildás cuccokat!Én is varrtam egy inycsiklandozó tortát korábban.De sajnos tetszett másnak is:-D Csak a fotó maradt meg nekem:/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések