Oviba...

varrtam a nyáron ezt a fésűtartót:



és ezeket a rajztartókat.




ui: ilyen vacak képeket nem tudom, hogy hogyan sikerült készítenem róluk, mert életben kifejezetten szépek. (főleg a fésűtartó)




Megjegyzések

  1. A képeken is nagyon jól néznek ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak lettek! Akkor most jól begyakoroltad az óvodai jeleket! :o))

    VálaszTörlés
  3. Én is ígértem az óvónéninek egy új fésűtartót. Az a kérése, hogy ne az ovis jelek legyenek rajta. Akkor most agyalhatok, hogy mi is legyen, ami mutatós, de nem nagyon bonyolúlt, ne legyen aprólékos, mert már tegnapra is késő. Az ovis jel olyan kézenfekvő lett volna. És ha az óvónénink a tiédet láthatná, biztosan meggondolná magát.

    VálaszTörlés
  4. engem pont a héten kért meg az új óvónéni, hogy hímezzek fésűtartót, még nem csináltam ilyet, van valami fontosabb tudnivaló? pl. milyen fonallal hímezted? köszönöm:o)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!

    Amanda, hát ez így tényleg nem egyszerű. Ha nincsenek rajta jelek, akkor hogy nem fogják összekeverni a gyerkőcök a fésüket, keféket?

    Timici, én a régi "nemtetszős" fésűtartót másoltam le a méreteit, konstrukcióját tekintve. Sima perlé hímzőfonallal hímeztem.

    VálaszTörlés
  6. Réka, köszi:o) sajna perlém az nincs:(nem használok, először megpróbálom majd osztottal, aztán ha nem műxik akkor veszek hozzá perlét
    a Tied nagyon mutatós lett, nálunk szineset szeretnének, pedig ez a színátmenetes is klassz nagyon

    VálaszTörlés
  7. Nnagyon bejon ez az `egyszeru` design. A gyerekek korul minden ugyis olyan mozgalmas:-)Jo nagy munka lehetett meghimezni, de tuti megerte!!
    Hetfon meg is nezem miben van a kicsitankok fesuje;-D

    VálaszTörlés
  8. Réka!
    Nálunk a fésűn van matrica és azon van a jelük! Persze érthető, hogy ezért nem akarja még egyszer az ovis jelet. De így minden olyan minta kerülendő, amiben szerepel az ovis jel. Pl. maci léggömbbel, szivecskés minta, egyszerű virágminta, falevél stb. Még jó, hogy nincs határidő, azért lassan hozzáfogok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések