Kamilla


Miért kell egy szobacicának mindig kivágyódni az utcára és, ha egyszer már kint van, miért nem tud vigyázni magára?
Nem akarok több cicát eltemetni!!
A múlthéten volt 1 éves, és annyira szerettük!



Megjegyzések

  1. Nagyon sajnálom... :((( Sajnos, tudom, milyen érzés.
    Gyönyörű cica volt Kamilla. Mi egy éve vesztettük el Szirénát, de még mindig hiányzik. Muszáj meggyászolni az állatainkat is. Kívánom, hogy el tudjátok engedni, és idővel azért legyen új cicátok! Pótolni nem fogja, de más, új örömet hoz a házba.

    VálaszTörlés
  2. Részvétem :( Régen nekem is volt egy Kamilla nevű cicám, csak ő vörös cirmos volt. Szegény, derítőgödörbe fulladt és ő is nagyon fiatal volt.

    VálaszTörlés
  3. Ivartalanítva van? Akkor nem fog annyira kivágyni.Lányomnál van a 3.emeleten a cicája,megműtve.Igaz,van egy erkélye,de napközben egyedül van a lakásban a cicalány és nagyon boldog.
    Óóó!Most olvastam a lányokat:eltemettétek ezt a gyönyörű cicust? Éppen írni akartam,hogy a mienk pont ilyen.
    Nagyon sajnálom!
    Én a nyáron temettem el a kis feketénket.Nagyon beteg volt.:(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom :( Gyönyörű cicus volt.
    Sajnos én már több cicát eltemethettem, szinte mind az utcán végezte. Pedig csak elvileg 30-al lehetne az utcában menni....

    VálaszTörlés
  5. Ivartalanítottuk, azt remélve, hogy akkor majd "otthonülősebb" lesz. Nem lett.:-(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sajnálom...a mi Pamink 16 éves volt és augusztusban temettük el. A lelkünk egy kicsiny darabja is elment vele:(

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, és nagyon Veled érzek!

    VálaszTörlés
  8. Teljesen együttérzek veled! Én is nemrég vesztettem el a cicámat. Szobacica volt és annyira vágyódott ki, hogy nem lehetett bezárva tartani. (Ez a sorsuk) Olyannyira szerettem, hogy 2 hónapig (!!!) sirattam...
    Ugyanilyen kis szürke volt.
    Részvétem!

    VálaszTörlés
  9. NAGYON-NAGYON sajnállak benneteket és teljesen együttérzek. Mi néhány hete vesztettünk el 4 kiscicát, mert az anyjuk nem szoptatta őket, a leggondosabb ápolásunk ellenére sem élték túl. Az idő kicsit segít...

    VálaszTörlés
  10. Biztos nagyon nehéz, az idő segít, nekünk a kutyánk pusztult el már 8 éve, mi egy úja kutyával lettünk " kárpotólva " feledtetni nem tudja, de simogatja a lelkünket :)

    VálaszTörlés
  11. Szegény Kamilla, szegény Ti! Nagyon sajnálom...

    VálaszTörlés
  12. Ismeretlenül is:
    Nagyon sajnállak! Én két hete vesztettem el súlyos betegségben a 15 éves cicámat. Nagyon rossz temetni!! Vígaszt kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Nektek az együttérzést.

    VálaszTörlés
  14. szépséges cicátok volt! sajnálom:(
    na ezért (is) nem szeretnék cicát, sajnálnám ha baja esne:((

    VálaszTörlés
  15. Ó, de sajnálom! Nekem is van 2 cicusom. Nem is tudok bele gondolni, hogy milyen lehet elveszíteni. Nekem szerencsém van az egyik cicus kijárós és már 3 éve semmi baja. Nem egyformák. Az idő majd biztosan segít!

    VálaszTörlés
  16. Sajnos ma vesztettük el a gyönyürű cicánkat, Kamillát. Ugyanígy nézett ki mint a Ti Kamillátok, gyönyörű mintázatú bundája volt. Annyira hiányzik. :((

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések