félkész

Napok óta várja ez a kép, hogy be tudjam fejezni, de a varrógépem betegebb, mint ahogy én azt gondoltam. A tartalék gépem Nagykörűben van, ma lesöpröm a port a tartalék tartalékáról és befejezem ezt a "munkát". Addig mutatok róla részletfotókat.


Megjegyzések

  1. Gyönyörű! Tavasz a télben! :D

    VálaszTörlés
  2. Ez így félkészen is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik.
    Messziről azt hittem, hogy a fehér anyagon kukacolás van.
    Aztán kinagyítottam és azt hittem, gyöngyök.
    Aztán még jobban meresztettem a szemem és láttam, hogy azok francia csomók.
    Nagyon belejöttél!:D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a hímzés... és a színek! Még szerencse, hogy van a tartaléknak is tartaléka, így nem kell nélkülöznöd a varrás örömét! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ígéretes. Varrógépednek pedig jobbulást! Még szerencse, hogy ilyen előrelátó vagy és Nálad még a tartaléknak is van tartaléka.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok. Ma megpróbálom befejezni. A tartalák-tartalékjába életet leheltem:-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, ezek a színek meg mégkülönlegessebbé teszik!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések