"Isten Hozott" Házikó és egy tároló

Ajándékba készítettem ezeket a kis apróságokat.
Ezt a házikót nagyon szeretem, (varrni is és nézni is:-) )





Ez pedig a "Tildás" tároló nem tildás színekből.


Itthon van a varrógépem!!!!!!!! (végre)

Megjegyzések

  1. Nagyon kellemesek az anyagok! Jó rájuk nézni!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy meggyógyult a varrógép!
    Nekem is nagyon tetszenek a színek, mindig olyan jó ízléssel válogatod össze!:)

    VálaszTörlés
  3. Igazán szépek ! Láttam már hasonló házikókat, de ez tetszik eddig a legjobban. A közepében a kis virág nemez, vagy filc ?
    És.... én is nagyon szeretem alkalmazni a különböző farkasfogakat ! Egyszerű, de nagyszerű :-)

    VálaszTörlés
  4. Marilia, thank you!
    Köszönöm lányok, remélem a tulajdonosaik is nagy örömmel néznek majd rájuk.

    VálaszTörlés
  5. Réka !
    Üzenem a tulajoknak, ha nem örülnek a házikónak, megadom a címem és lehet postázni ! :-)))))
    Azt hiszem, nem így lesz !!!!

    VálaszTörlés
  6. ójaj, megrendelésre nem készül?

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ágota!
    De készítek megrendelésre is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések