Néni




Bibircsókos néni, akinek nagyon-nagyon kell már pisilnie!

Megjegyzések

  1. :D Hááát, ezen kifekszem! :D

    VálaszTörlés
  2. Menet közben derült ki, hogy pisilnie kell vagy így is indult??
    Szenzációs. Végül is olyan "Néni"- t mindenki tud varrni, akinek nem kell pisilni.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit csámpi, kicsit csunyi, de ennivaló!!

    VálaszTörlés
  4. :DDD! (Esetleg varrhatnál hozzá egy mobilwc-t :D)

    VálaszTörlés
  5. Hát a röhögéstöl én is mindjárt bepisilek:-D
    Szerintem jó lett, de nem találom a bibircsókját.Azok inkább szeplök.Nem?!:/

    VálaszTörlés
  6. Tényleg úgy tartja a lábait, mint aki nagyon szorítja, nehogy becsorgasson :D
    Ő is nagyon tetszik nekem ;)

    Üdv. Varázsollós Scotty

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jót derültetek rajta!!!
    Eredetileg is csámpásra terveztem, de amikor az utolsó öltés után ránéztem, belémhasított a felismerés, hogy ez a szegény néni mindjárt bepisil.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések