Romantikus

Nagyon tetszik nekem ez a szalaghímzés, mint technika. Rengeteg lehetőséget rejt magában.
Varrógépem ezután a darab után sajnos teljesen megadta magát, remélem hamarosan újra erőre kap. Addig is nagy lelkesedéssel hímzek egy képet, amit remélem hamarosan mutatni is tudok.







Megjegyzések

  1. Nagyon szép! A szalaghímzés nekem is a szívem csücske, bár én még sosem próbálkoztam vele! De tudom milyen élőben egy ezzel a technikával készített darab, mert én is büszkélkedhetek egy ilyen tetejű dobozkával!!!

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyönyörű kis rózsák! :D

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a masinának, hogy még sok ilyen szép darab készüljön a közreműködésével!:)

    VálaszTörlés
  4. Igazán szépek, nekem is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  5. A gépem elég komoly betegséget kapott, remélem mihamarabb sikerül orvosolni a bajt.
    Köszönöm a sok szép szót!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Ugyan még nem próbáltam, de nekem is nagyon tetszik ez a technika.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések