Tartalék tartalékja...


a KLG gyújtógyertya!(vagy a motor motorja? már nem is tudom) Mondta gyermekkoromban a reklám.
Nekem ez a gyönyörűség a tartalék tartalékja. Vele pótolom most hatalmas elvonási tüneteimet, amiket szeretett varrógépem hiánya okoz. Még mindig semmi hír a szerelőtől. Nagyon várom haza!

Megjegyzések

  1. Csodálatos ez a gép! Igazi élmény lehet vele varrni.

    VálaszTörlés
  2. Na engem most elöntött a sárga irigység.
    Fáj a szívem évek óta egy ilyen gyönyörűségre.
    Nagyon szép !

    És azt sem bánnám, ha facsarnál még egyet a szívemen, és körbefotóznád, megmutatnád . Egy kicsit hagy csorgassam a nyálamat !

    VálaszTörlés
  3. A geped nagyon szep, es micsoda asztalkaja van!!
    De ami a gep alatt van, annak meg a szine de gyonyuruek!

    VálaszTörlés
  4. :) Gyönyörűek, a munkád és a gép is!!:)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda idilli kép!!!!Élmény lehet ezzel a szépséggel varrni!!!!!
    Karácsonyi képnek is csodás!

    VálaszTörlés
  6. Hát ezt a gyönyörűséget látva, azért csak nyújt némi vigaszt. Tudom, hogy nem tud annyit, de mégis micsoda érzés lehet varrni vele... Hmmmmmmm! Még rágondolni is maga a gyönyör!!!! :)
    Nem azért, de ez a kép meg olyan, mintha mindig is ezzel a szép régiséggel alkotnád műveidet. Meghitt és otthonos!

    VálaszTörlés
  7. Nem mondod, hogy ez a tiéd? Hű a mindenit, nagyon gyönyörű. Már régóta szeretnék egy ilyen kincset.

    VálaszTörlés
  8. gyönyörűséges! egy ilyet én is de elfogadnék!!! nagyon jól néz ki, amit éppen varrsz;o)

    VálaszTörlés
  9. Amit varrsz... számomra maga a csoda ! Gyönyörű ! Ami a gépet illeti .... hmmm.... nekem egy klasszikus fémvázas öreg Singerem van.
    És nem vicc 1500,- Ft-ért vettem 10 éve. Szerintem ember még soha olyan gyorsan nem varázsolt be semmit egy autóba, mint én ezt a férjemmel, mikor az árát kimondták ! Igen, ezekkel varrni más érzés ! Csattogó-kattogó zenére alkotni valamit... Mindenkinek ajánlom, próbálja ki!

    VálaszTörlés
  10. Ez a gyönyörűség egy családi örökség. Olyan szívet melengetően muzsikál, ahogy a pedállal hajtom!

    VálaszTörlés
  11. az én varrógépem is ilyen szépen "régi". A sokszáz népviseletet "ö" varrta velem!
    zoka
    argentína

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések