Karácsonyi illat!




Fahéj, szegfűszeg, narancshéj..... egyszóval "karácsonyi illat" az, ami körüllengi ezeket a kis párnácskákat.



Az alapanyag egy gyönyörűséges háziszőttes, amit Szömörcétől kaptam. Vigyázok rá nagyon, de azért néha csak bele kell vágjak egy kicsit.
Az akasztókat a szőttes kihúzott szálaiból sodortam.



Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek, csoda szépek, csoda ötletesek.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépek.imádom ezeket az illatokat:D juhéjj :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerű és nagyszerű ötlet, hogy ez nekem miért nem jutott eszembe!? :)

    VálaszTörlés
  4. Mmmmm, már tavaly is megcsodáltam őket, ha jól emlékszem kosárkába voltak téve. Nagyon hangulatos és kedves.

    VálaszTörlés
  5. Óóóóó ezek is de szuperek!!! Nagyon jó ötlet!!!! :)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!
    Olyan egyszerű és olyan kis praktikus!
    Ajándék kísérőnek is remek.
    Csipkebogyó, tavaly nem pont ilyenek voltak, minden évben varrok illatpárnákat, de valamit mindig változtatok tajta.

    VálaszTörlés
  7. jaj, azok a képecskék annyira jók:))irigy vagyok, hogy ti ilyenekhez hozzájuttok:) Képzeld kimostam ezt a vásznat és egy kicsit puhább lett, de nem annyira mint az anyósomnak.
    ha elfogyna az anyag szívesen adok még neked, mert nagyon szépeket készítesz belőle:)

    VálaszTörlés
  8. Szömörce, előre is köszönöm. Nagy becsben tartom, csak apró dolgokat készítek belőle.
    Én is kimostam, egy kicsit tényleg puhult.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések