Még nem is....

...mutattam, pedig már kész van egy ideje.









Köszönet mindenkinek a sok szalaghímzéses tanácsért, de nagy előrelépést mégiscsak az hozott, hogy pár öltést elkészítését láthattam élőben. (vizuális alkat....?)




Megjegyzések

  1. ez gyonyoru lett!! En nem vagyok egy himzes manias, de ez a technika annyira finom es elegans, hogy egesz kezdek elcsabulni;-)

    VálaszTörlés
  2. Ez valami gyönyörü!!!!! Nekem se fekszik annyira a himzés, de müvedet látva ezt még egyszer át kell gondolnom

    VálaszTörlés
  3. Álomszép lett!Ez a szalaghímzés pedig önmagáért beszél!Büszke lehetsz rá!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! És csodajó hozzá az anyagválasztásod is! Gratulálok az aprólékos munkához :-))

    VálaszTörlés
  5. Odavagyok érte. :))) Elegáns, finom, romantikus, utánozhatatlan. Gyönyörűséges!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett !
    Szeretném kérdezni, hogy valaki nem tud véletlenül Csajka varrógéphez magyar nyelvű használati utasítást??
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!!!
    Egyszer én is szeretném majd kipróbálni, könyvem már van, már csak egy kis bátorság kéne hozzá.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok!
    Én is sokáig csak nézegettem a szalaghímzéses könyvemet,aztán becsuktam és gondoltam, majd máskor. Miután megmutattak néhány öltést, rájöttem, hogy viszonylag egyszerű öltésekkel is milyen mutatós képet lehet készíteni.
    Mindenkinek tényleg szívből ajánlom.
    Hencsilli, sajnos én nem tudok Neked segíteni.

    VálaszTörlés
  9. Egyszerűen el vagyok ájulva az apró szalaghímzéseidtől és a színválasztásaidtól! Csodás! Én is csak úgy tudok bármi kézimunkát megtanulni, ha valaki élőben megmutatja, sokkal egyszerűbb! :D

    VálaszTörlés
  10. Annyira eltaláltad, annyira szééép lett, de annyira.... ... nagyon!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések