tárca





Ajándékba varrtam ezeket a kétrekeszes tárcákat.


Megjegyzések

  1. Hű,de jó dolga lesz a megajándékozottaknak!Nagyon tetszenek!Milyen szorgos vagy!

    VálaszTörlés
  2. Jó anyagot választottál :)
    szépek lettek:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók ezek az anyagok,mintha csak ezeknek a tárcáknak készítették volna!:))

    VálaszTörlés
  4. Juj de jók! A kis fodros szélük nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Szia, én most találtam az oldaladra, égethető gyurmát keresve ezt is kiadta a Google.
    Nagyon szuper az oldalad:) Le is mentettem ha nem baj:)
    Viszont az égethető gyurma receptet sajna nem leltem.:( Sima gyurma recim van ami só, liszt borő stb... és főzni kell. De most karácsonyi díszeket szeretnék égetni:)
    Ha lennél kedves leírni nekem, vagy a blogomba az utolsó bejegyzéshez bemásolnád, nagyon megköszönném:)
    A cím:
    http://www.rebekanapjai.blogspot.com/

    Üdv: Zsanett:)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm lányok.
    Ez a farkasfog, mint díszítő elem nagyon tetzsik most nekem.
    Zsanett, sajnos nincs égethető gyurma receptem, mi FIMO-t használunk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések