Hímeztem



Gondolom az amolyan "igazi" hímzők körében szentségtörésnek számít kongréra hímezni, de én nyugodtan elmondhatom magamról, hogy nem vagyok még "igazi" hímző, így ez még belefér.





Viszont azt azért szeretném megkérdezni Tőletek, hogy a hímzővásznaknál feltüntetett szám tulajdonképpen mit jelent?
A rövidárú üzletben, ahol ma vettem hímzővásznat, nekem nem említettek semmiféle számot, csak megmutatták, hogy ilyen van és kész.






Megjegyzések

  1. Gyönyörűszép lett!!!!!!Én sem értem a vásznak számát.....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!!!!
    Ne aggódj, én is igazából csak kongréra hímzek, vászonra nekem még meglehetősen nehéz, és a szemem sem bírja. :)

    VálaszTörlés
  3. A legötbb boltban nem is értenek hozzá, azt sem tudják, hogy mit árulnak... Egyébként a vásznak sűrűségét jelöli, vagyis, hogy 1 counton hány öltés fér el. Minél nagyobb számú a vászon, annál nagyobb sűrűségű, vagyis annál apróbb x-ek kerülnek rá.
    Sajnos Mo-on nincs túl nagy választék jó minőségű hímzővászonból. Inkább az aidát válaszd, mert az szabályos szövésű, nem fog rajta torzulni a minta. Habár, most hogy kinagyítottam a képet, lehet, hogy aidára hímeztél, nem?

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép lett, finom!Nem mondom azért a látásoddal nem lehet baj!A gyöngyöket hogyan varázsoltad fel rá?

    VálaszTörlés
  5. Che raffinato questo cuore, è bellissimo!
    Complimenti

    VálaszTörlés
  6. A himzővásznon ugyanazt jelenti a szám, mint az Aidán. Ez vagy cm-ben, vagy inch-ben van kifejezve. Tehát a 14-es Aidán:14 darab x van 1 inch-ben. Ha ezt centire osszák el, akkor az 5,5-ös Aida.Egy 28-as himzővásznon az 1 inch-ben 28 szál van...a 32-esen 32,és így tovább
    Remélem, tudtam segíteni :)

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy megkérdezted, mert én sem tudtam! Kocahímző vagyok. :)
    Gyönyörű ez a szív, remekmunka! Nagyon szép, finom színek, elegáns az egész.

    VálaszTörlés
  8. Kongré ide vagy oda.. gyönyörű lett!!!! :))))) Nagyon tetszik!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. tanult kolléganőim minden okosat elmondtak.:) a lényeg viszont, hogy nagyon szép lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozom az előttem szólókhoz: gyönyörű lett a hímzésed! Minek ide himzővászon? ;)))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm lányok a sok dicsérő szót és, hogy kisegítettetek a vásznak útvesztőjében!Tényleg, nagyon alapos felvilágosítást kaptam. Örülök, ha máson is segített a kérdésem!

    Edige, Aida? nem tudom. Kongré, azt tudom :-)

    Zsuzsi, a gyöngyöket gombostűvel szúrtam fel.

    Simo, grazie!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett!
    Szerintem a kongré se ördögtől való dolog!!!!!

    VálaszTörlés
  13. Olyan kis finom, romantikus lett! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  14. Régen mindenki csak kongrénak hívta, vagy panama volt, ami sűrűbb szövésű volt! A boltokban (rövidáru) szinte csak aidát kapni. Mindegy mire hímezted, nagyon szép lett:-)))

    VálaszTörlés
  15. Csodaszép, finom, romantikus nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  16. Olyan szép, mintha egy kis csipkével borítottad volna be! Én is csak most lettem okosabb, a szám az 1 centiméteren megszámolható fonalszálat jelenti. En leírta a SAL-blog egyik bejegyzésénél kommentben. Kb. tudtam én, csak nem a megszámolás módját. Egyébként butaság kritizálni ki mire hímez, csak ÉLVEZZE az alkotás! :)Szerintem ugyanolyan gyönyörű munkát lehet alkotni kongrén, aidán, panamám, mint hímzővásznon, ha az ember szívvel-lélekkel készíti! :)

    VálaszTörlés
  17. Most tévedtem ide. ÉS el vagyok ragadtatva. Nagyon szép lett a hímzésed.

    VálaszTörlés
  18. Én sem vagyok "igazi" hímző. Hímzek mindenfélére ami megtetszik. Ezek a szívecskék igazán szépek lettek! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések