kávé, tea

Már korábban is festettem teával ill. kávéval, de  most Ninától megtudtam, hogy a sütőben lehet jól "beleégetni" a színeket a textíliába.
kávézott:



gyümölcsteás:







Megjegyzések

  1. Nagyon szépek ^_^ Én is tervezem, hogy festek, csak még nem tom mikor :P Te milyen teával festettél? Egyszerű boltban vásárolt teafilteressel, vagy teafűvel?

    VálaszTörlés
  2. Ugye hogy zseniális ötlet anyagot sütni? Sajnos nem saját, de használom é is :)
    Gyönyörűek!!

    Liznek mondom, hogy én csak teafűvel próbálkoztam, filteressel nekem nem vált be.

    VálaszTörlés
  3. Liz, én próbaként vettem az A..I-ban egy pár 100 ft-os filteres "Westcliff - Früchtetee" gyümölcsteát. Én magam is megdöbbentem, hogy milyen intenzív színe van.

    Nina, mégha nem is a saját ötleted, de Neked köszönhetem, hogy megtudtam ezt a praktikát. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Jók lettek,föleg a gyümölcsteás tetszik....

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűségesek lettek! Ninánál már láttam, hogy kell csinálni, de még nem mertem eddig belevágni. Már tudod mit fogsz rá hímezni?

    VálaszTörlés
  6. Köszi a tippeket, majd szabadalmaztatom ;)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek lettek! A gyümölcsteás csudajó! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések