Régiből újat!



Szera meghírdette,(igaz kicsit másról szól az Ő újrahasznosításos "mozgalma"), de  idén én is elhatároztam, hogy minden tőlem telhetőt megteszek az újrahasznosítás, a nem pazarlás, a minnél kevesebb szemét gyártásának terén. Tavaly megfogadtam,(emlékeztek?, talán le is írtam) hogy a szelektív szemétgyűjtést megpróbálom 1 hónapnál tovább csinálni. Most bevallom Nektek, hogy nem könyvelhetek el túl nagy sikereket e téren, DE majd az idén!
Az év elején sajnos szembesülnöm kellett azzal a ténnyel (egy hatalmas szortírozás alkalmával), hogy rengeteg szemetet tárolunk, illetve paszírozunk a kukába, és elszörnyedtem.
Gábor úgy gondolta, hogy megszabadul három olyan ingétől, amiket hát hogy is mondjam, kicsit kinőtt, (persze vállban :-) ) de én kimentettem a "továbbadandó ruhák" közül, mert nagyon tettszik az itt látott ötlet.!
Hogyan is varrjunk férfiingből női "parasztblúzt".

Az egyik ing annyira megfakult, hogy nem tudtam róla már a zsebet levenni, mert nagyon nagy a színkülömbség. Egy kis farkasfoggal díszítettem a nyakát.





Megjegyzések

  1. Ez nagyon jó ötlet :) és tetszik a stílusa is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik és teljesen belefér a "mozgalmamba"... :)
    Újrahasznosítottál valamit... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az ingből - blúz! Jó lett, viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos lett, tényleg jó kis ötlet a férfiingek átalakítása. Egyszer én is kipróbálom .

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek! Ügyes vagy!
    Tényleg elképesztő mennyiséget szemetelünk! Hisz a boltban mindent egyesével, 10 dekánként csomagolva árulnak. Régebben próbálkoztam tuppert vinni és abba kérni a felvágottat, de egy hónap után feladtam a küzdelmet. Az nem buli a hentesnek, hisz olyan jó áron papírt eladni nem tud senki,mint a hentes!
    Volt, hogy papírra tette, amit venni akartam, lemérte, majd beledobta a tupperbe mindenestül, azt hittem felrobbanok!!!
    A műanyagokat, az üvegeket és a sörös dobozokat külön gyűjtjük már legalább 6 éve.

    VálaszTörlés
  6. Csini! Az ötlet pedig nagyon jó, hogy amit lehet, azt gondoljuk át más formába...

    VálaszTörlés
  7. Az ingeket nézve felbukkantak a gimis évek, amikor a barátnőimmel a nagyapám kicsit megkopott, panamából készült ingeit szabtuk át és batikoltuk...nagyon tetszik ez az ötlet is!
    De a vállfák még jobban megfogtak! Van valahol leírás az elkészítéséről?
    A töltet sima , vagy levendulás?
    :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó ötletnek tartom:)
    Egy vastagabb övvel a csipörésznél mégcsinibb :DDD

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok, de az érdem Zsupszit illeti.
    Köszönöm mégegyszer az ötletet!

    Zöldmandula, ezt a fogast 3 testvérével együtt vettem 390 Ft-ért. Majd hímezni szeretnék rá, de eddig még nem jött össsze.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ötlet,tényleg. A nyakát egészen a vállrészig le kell vágni?

    VálaszTörlés
  11. Szuper ötlet, ilyet én is szeretnék! Ki is nézek egy inget a párom szekrényéből. :)) És... kaptál egy díjat a blogomban!

    VálaszTörlés
  12. Kedves "névtelen".
    A nyakrészét szinte a vállig legvágtam.

    Cirmocska, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  13. Szuper!
    Első és második ránézésre sem mondtam volna meg, hogy újrahasznosított :)
    A konyhai blogodat látogattam korábban, erre az oldaladra pedig most találtam rá....
    Hihetetlen ügyes vagy, ez a sok dolog, amiket készítesz!

    VálaszTörlés
  14. én is csináltam már férfi polóból női toppot, kockás ingből foltvarrrásos ágytakarót, és most olyan polóból, ami kerületre még lehet, h jó, de már rövid ahhoz hogy horjam ( bár ha ráveszek 1 hosszú színes trikót, akkor nem látszik)szóval arra gondoltam, h a már rövid polóból bolerót csinálok... úgyis akartam már bolerót varrni, de ahhoz szerkeszteni kéne meg ilyesmi macerák, de ha levágom a polóról a "felesleges" részt boleró lehet belőle akár "lekerekített" vagy (mell elött-között vagy alatt )megkötős vagy a polót úgy megrövidítve, h mell alatt érjen véget fel lehet venni 1 topra vagy egy másik polóra vagy pl azt is lehet, h 2 polóból 1et egyiket mell alatt elvágjuk, a másikat pedig lehetőleg minnél feljebb kb az ujjabevarrásig és az 1. poló felsőrészét összevarrjuk a 2. alsórészével így kapunk egy hosszabb empire stilusú polót :) (a leírt polóötletek sima, vagy aprómintás vagy csíkos ill kockás daraboknál ajánlott) remélem tudtam jó ötletet adni további jó ügyeskedést és nagyon klassz az oldal...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések