Angyal



Tildás neszesszert varrtam egy kedves kislánynak ajándékba!
Nagyon szerettem varrni, mert tetszik minden apró részlete.






Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos lett. Még nagyobb lányok is szivesen elfogadnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes, csajos lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg naggyon jó lett! Olyan sokszor gondolkodom rajta, hogy mennyire jól sikerülnek azok a dolgok, amiket az ember már a készítése közben is szeret! :o)

    VálaszTörlés
  4. Réka...... ez gyönyörű. Amilyen ügyesen bánsz a varrógéppel, olyan tehetséggel forgatod a fényképezőgépet is ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, finom kis neszi lett. (Jobb, mint az eredeti!!!):)
    Úgy szeretnék ilyen kockás anyagokat. Hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett. Biztos nagyon örül majd a kis gazdája!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok!

    Brigi, én már nem is tudom, hogy hol vettem, mert nem ma volt. Évekkel ezelőtt a lányoknak akartam blúzt varrni belőle. Aztán az elmaradt. (eddig)

    Szerintem nagyon örült neki a megajándékozott!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések