Puha



Semmi különös, de annál szeretnivalóbb.
Tildából vettem az ötletet, szinte semmit nem raktam hozzá a saját fejemből. Talán csak a "gombok" felvarrását bolondítottam meg egy kicsit.
Az IKEA-ban vettem még a tél elején több olcsó polártakarót. (Talán 400 Ft?) Jött a hideg, én mindig fázom, ezért jobbnak láttam bespájzolni.
Aztán úgy alakult, hogy kicsit többet vettem, maradt felesleg. Ebből a takaróból varrtam ezt a pancsót.


Megjegyzések

  1. Ezek nagyon szépek! De ügyes vagy!!! :) Jó ilyeneket látni ilyen borongós szomorú napon :)

    VálaszTörlés
  2. Tüneményes!!!!!Annyira ügyes vagy és találékony!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Én is szemezek vele a könyvben már pár hete...:)Nem volt nehéz ferdepántozni a nyúlós polárt?
    Ágó

    VálaszTörlés
  4. Wattacukor, remélem már nem sokáig lesz rá szükség! Mikor tavaszodik már?

    Mammka, ez a takaró adja magát a további felhasználásra. (az ára miatt)

    Ágó, abszolult nem volt nehéz beszegni. Nekem nem nyúlt egy kicsit se, igaz van felső anyagtovábbítóm. Lehet, hogy emiatt nem kekeckedett velem az anyag.

    Treboretta, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és ölelnivalóan puhának néz ki !

    VálaszTörlés
  6. Mintha rémlene ez a takaró, de annak gyönyörű világos kék színe volt. Vagy nem?
    Az ötle szuperjó egyébként.

    VálaszTörlés
  7. F.Gina, nem csak, hogy annak néz ki, de AZ IS. Zsófinak varrtam és nagyon szereti.

    Helen, az én képernyőmön majdnem olyan szép v.kék, mint élőben, mert ez az a szép színű takaró ám!

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik! Jó melegedést alatta, vannak még hűvös napok, pl. a mai... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések