Virágok



Zsófi ikerlányokhoz volt hivatalos szülinapi zsúrra.



Megjegyzések

  1. :-) Nálunk ikerfiúk vannak, de nem bánnám, ha valaki ilyet hozna ajándékba... :-)
    nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  2. Hi, I love your blog, it is beautiful, I am from Brazil, I have got a crafts blog, kiss
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    én csak azt nem értem, hogy van erre időtök? Nem dolgoztok? Nincs család?
    Főzés, mosás, takarítás?

    Tudom, hogy nem szép tőlem, de engem ez annyira bosszant, hogy másoknak ennyi fölös idejük van.

    Bocsi!
    Szerb Éva, Eger

    VálaszTörlés
  4. Éva!

    Ez nem volt egy túl szép megejegyzés!

    VálaszTörlés
  5. Kedves X!

    Hát nem túl szép. Csak tudod, azon tűnődöm, hogy hogyan eshetik meg, hogy ennyit varr/sző/fon nem takácskodik valaki.
    Van valami halvány emlékem, mert régóta nézem én már ezeket az itt említett blogokat, és sokaknak van gyerekük, igy az adott blogtulajdonosnak is. És nem értem, mert nekem is van gyerekem, de én nem tudnék ezekre időt szakítani. Nekem is van szenvedélyem, és mégsem űzhetem, mert dolgoznom kell. De hagyjuk, valószínűleg én vagyok a béna...
    Hát ennyit erről, szerintem.

    Éva

    VálaszTörlés
  6. Kedves Éva!

    Sajnos megjegyzéseidből számomra az tűnik ki, hogy csalódottságod féltékenységgé változott. Valószínű mégis meg kéne állnod, hogy a magad szenvedélyét kiéld. Valahogy. Bár nem akarok túl okos lenni, de egy igazi szenvedély nem hagy nyugodni még akkor sem, ha dolgozol.

    Mi, itt mindannyian (remélem, lányok, mondhatom)nagyon kíváncsian várnánk a TE blogodat...
    Sok sikert hozzá!

    X:), aki egyébként Kriszta

    VálaszTörlés
  7. Lányok nagyon köszönöm kedvességetek!

    Roberta, thank you!

    Éva, hidd el, a legtöbb időt mindig a kiötlése jelenti a készített tárgyaimnak. Leginkább főzés, takarítás közben jönnek a legjobb ötletek. Nem készítek nagyon időigényes dolgokat. Hímezni, horgolni ált. a TV előtt szoktam, de mivel nincs adás a
    TV-nkben, nem töltök ám olyan sok időt előtte.
    Mivel 3 lányom van, főállású anyaként még itthon lehetek néhány évet, nem kell eljárnom dolgozni.
    A 3 gyerek pedig remekül elszórakoztatja egymást. Szóval nem panaszkodhatom.

    Őszintén kívánom Neked, hogy Te is átélhesd mindazt az örömöt, amit egy hobbi jelenthet. (pláne, ha ki is élheted Magad benne).
    /a blogok nézegetése köztudottan rengeted időt vesz ám el!/
    HIDD EL, NEM VAGY BÉNA!!!!!!

    Kriszta, teljesen igazat adok Neked abban, hogy egy szenvedély tényleg nem hagyja magát elnyomni, de az idő nagy úr!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések