csere




Tegnap egy napig tavasz volt, így halaszthatatlannak ítéltem meg az utolsó karácsonyi dekoráció eltávolítását.
Tavaszt idéző madárkákat varrtam és raktam a télies manócskák helyére.

Tessék, ma már ismét  úgy néz ki, hogy hatalmas hóviharba keveredhetünk, ha kilépünk az ajtón.

volt:                                       lett:










Megjegyzések

  1. Ó,de gyönyörűséges madárkákat varrtál!!!!!!Mindkettő nagyon szép díszítés volt!!!!!
    Nálunk is hullik a hó....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép madárkák!
    Én is leszedtem már végre az utolsó téli díszeket, de még nem raktam ki semmi tavaszi hangulatút. Lehet, hogy ez a baj!?!

    VálaszTörlés
  3. Itt is még angyalka és karácsonyi hangulatú fűzfagömbök lógnak a csillárról. Tavaly júliusban szedtem le őket, de most lehet, hogy hamarabb száműzöm a téli hangulatot, mert már eléggé lehangoló.
    Madárkám még sosem volt, de most megkívántam.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek........bár nálunk most zuhog a hó :))))

    VálaszTörlés
  5. Brrr, nálunk is esett ahó, és hideg van!! Ezek a helyes kismadárkák talán elhozzák a tavaszt. Én is tegnap szedtem le egy télies ajtódíszt, de lehet, ilyen madárkákra cserélem!! :o))

    VálaszTörlés
  6. Mostmár ideje lenne, hogy tényleg jöjjön a tavasz.
    Mindenestre jobban esik már erre a tavaszias hangulatú dekorációra ránézni, mint a télies manócskákra.

    VálaszTörlés
  7. A szívecskék is, madárkák is lenyűgöztek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések