Főzős gyurma

Engem jobban lázba hozott Vacskamati "kukoricakeményítős" gyurmája, mint a lányokat. Még szerencse, hogy nem készítettem belőle túl sokat.
Egy hete a hűtőben várja, hogy "beleszeressen végre valaki..."!



Megjegyzések

  1. Pedig nagyon szépek a színei :-)

    VálaszTörlés
  2. :D
    Hú, mivel színezted? Gyönyörűek!
    Ne tartsd hűtőben,mert nagyon ellágyul! Simán szobahőmérsékleten, jól záródó dobozban jobban eláll.

    Sokszor kell egy kis motiváció a gyerkőknek, hogy tudják, mire is vágynak igazán.. :D
    Pl. csinálhattok egy pékséget: perecek, muffinok, pogácsák, mézesek... kiszárítva lehet aztán boltosat játszani..

    Én a maradékból gyöngyöket formáztam sasliknyárson megszárítva, azt örömmel fűzögették. Legvégső esetben Te magad is készíthetsz belőle pw gombokat!!

    (Nem tettél bele véletlenül borkősavat? :D)

    VálaszTörlés
  3. temperával színeztem.
    Akkor kiveszem a hűtőből.
    Én is arra gondoltam, hogy pw gombokat csinálok majd belőlük.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések