Galambom



Van egy nagyon szép mintám, amit szeretnék meghímezni, de a Székely közös hímzéssel is piszkosul le vagyok maradva és előbb azt szeretném befejezni.

Ez a két kismadár annak a szép mintának egy kis részlete.



Már tudom, hogy nem oldalt kellett volna nyitva hagynom, hanem a hátulját ennek is két részből kellett volna összerakni, és kitömés után ott összeöltögetni.
Na sebaj, "jó pap is holtig tanul", és hol vagyok én a "jó paptól"....




Megjegyzések

  1. Szerintem ez külön bája a szép szívecskédnek! :)
    Egyébként nekem is volt számos kitérőm, és félre raktam egyetlen sal-omat. Így is kell, nem lenne jó, ha kötelezőnek éreznénk. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem így tetszik, ahogy van.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a munkáidat.... :)

    VálaszTörlés
  4. A szép kis mintád titkos vagy valahol megnézhető? :)

    VálaszTörlés
  5. Azért az én szememet nagyon szúrja az a hiba,
    Szera, dehogy titkos, sőt azt hiszem Te ajánlottad azt a blogot.
    (de lehet, hogy nem, már nem is tudom)
    http://mausimomsfreebies.blogspot.com/2010/02/freebie-nr-3-2010.html

    VálaszTörlés
  6. Ó! Ahogy szegény nagyanyám mondaná: de banga vagyok..., belekeveredek ebbe a sok blogba... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések