recycling



Mikor megláttam ezt a textílkutatós paplanhuzatot, amit egy nagyon Kedves ismerősömtől kaptam, egyből láttam benne ezt a szoknyát. Nem is gondolkodtam másban a felhasználása terén.

"Kedves Ismerős", még egyszer nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!!!!!





Megjegyzések

  1. Az isten is szoknyának teremtette :) Turiban én is szorgosan nézem az ágyneműket, mert általában jó anyagból vannak, és jó nagy darab, bármire felhasználható anyag nyerhető. Külön jó, mikor ugyanolyan színállású, de különböző a két oldala (pl. kockás, és virágos). És a szalagok külön jók!

    VálaszTörlés
  2. Szuper! :) Muszáj lesz körülnéznem egy turiban, ha ilyen szép ágyneműket árulnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, szuper lett! Egy hatalmas paplanhuzatból én függönyt varrtam a tesómnak, klassz fodrosat.
    Szoknyát nem láttam benne, de innentől kezdve majd így nézem.

    VálaszTörlés
  4. Holnap megyünk a Magyarok Vásárába és ehhez hasonló szoknyát szeretnék venni:) varrni nem merek:(

    VálaszTörlés
  5. Egyedül vagyok, és ennem sincs mit - s minthogy kedvetlen vagyok és ismeretlen - gondoltam benézek ide, itt mindig találni szépségeket - pl. ez a szoknya nagyszerű, de felette és alatta is kincsek vannak.. Köszönöm.
    Nekem is van egy kedves turim, de messze van, és olyan rég jutottam be - hátha végre a jövő héten sikerül!
    És miért kellett sávokból megvarrni? Nincs vmi egyszerűbb fazon? Mondjuk, jó ez is - olyan belebújós ugye? Ha paplan volt, kijött volna egyben is, nem?
    (Bocs., néha olyan körülményes vagyok:)

    VálaszTörlés
  6. Hú, de jópofa!! Én is annyira vágyok egy ilyen nagyon hosszú szoknyára. Sajna a magaságom miatt ez nehéz...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, köszönöm!
    Móni, az ilyen "dupla" ágyneműkre én is vadászom.

    Szömörce, nincs ennél egyszerűbb fazon. Szerintem Te olyan ügyes vagy, hogy nem okozna gondot.


    Barka, drukkolok, hogy eljuss abba a turiba, ahova olyan szívesen jársz!

    Tündérlátta, miért is?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések