újabb



Annyira hálás ez a fazon, nem is igen keresek új neszesszer szabásmintát.
Én nagyon szeretem, mert annyi lehetőséget rejt magában. Ugyanebbe a fazonba dolgoztam bele télen a szalaghímzést is.


Megjegyzések

  1. Levesz a lábamról. Nagyon szép anyagokat dolgozol fel.

    VálaszTörlés
  2. En is kiprobaltam mar ezt a fazont. Igazad van, az ember nem is gondolna, egy egyszeru szabasmintabol mi mindent lehet kihozni.
    A te otleteid nagyon tetszenek, a szalghimzeses pedig mesesen szep lett !

    VálaszTörlés
  3. En is kiprobaltam mar ezt a fazont. Igazad van, az ember nem is gondolna, egy egyszeru szabasmintabol mi mindent lehet kihozni.
    A te otleteid nagyon tetszenek, a szalghimzeses pedig mesesen szep lett !

    VálaszTörlés
  4. Elnezest... valamitol megzizzent a rendszer es ketszer is betette a megjegyzesem....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések