Hard days night



Pénteken elég nehéz napom volt. Fizikailag is kellőképpen elfáradtam, de lelkileg még inkább.

Miután hazaértem, nem volt kétséges számomra, hogy ebből az állapotból csak a varrógépem húzhat ki.

Nem tudom mikor esett ennyire jól, hogy a gép mögé ülhetek, és varrhatok.

Ti is látjátok a két kép között a különbséget, ugye? Az alkotás jótékony hatása elvitathatatlan!!! 


 

(A házunkban  felszabadult egy kisebb helyiség, amit én gyorsan a magamévá tettem még a múlt héten, és beüzemeltem életem első varrógépét, ami itt újra életre kelhetett. )

Zsófinak készült el egy egyszerűbb táska. Nagyon örült neki, talán Ő a legnagyobb rajongóm. Mindig annyira boldog, ha varrok Neki valamit. (sajnos ez elég ritkán fordul elő. -cipésznek cipő?)





Megjegyzések

  1. Bizony van különbség a két kép között!!! :)))
    Szuper táska készült!
    A házatokról mutattál már korábban fotót?! Annyira kíváncsi lennék rá - az ablak nagyon megfogott!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az anyag egy nagy kedvencem. a lánykának pedig csodajól áll!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós táska lett, csodálatos anyagból! A varrás valóban minden bajra gyógyír! :o)

    VálaszTörlés
  4. Márti, talán csak részletfotókat. A konyháról tettem fel hetekkel korábban néhányat.

    Tündérlátta, ha még azt is figyelembe vesszük, hogy az ára is milyen kedvező...

    Abile, igen, nagy szerencse, hogy rendelkezünk olyan hobbikkal, amik kisegíthetnek a gödörből. Alkotni jó!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések