ing



Megvarrtam életem első "férfi parasztingét".
 Igaz a  férfi még csak fiúcska ( 2 éve varrtam Neki ezt a takarót). Te Jó ég, már 2 éve!!!

Tudom, hogy ki fogják használni és ez nagyon jó érzés!




Zenti az Isten éltessen sokáig, és viseld egészséggel!!!!!!







Megjegyzések

  1. Milyen ügyes vagy!!!!jaj,nagyon szép lett és igazán fess benne a kis férfi!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó a szabása és remekül áll a legénynek! Én is szívesen viselnék ilyent!

    VálaszTörlés
  3. Hű, de ügyes vagy, Réka! Én annyira szerettem volna ilyet a gyerekeimnek, amikor kicsik voltak, de sehol nem lehetett kapni. Ma már fel sem vennék:(

    VálaszTörlés
  4. Szia Réka!

    Nagyon szuper lett! Honnan vetted a szabásmintát? Ahogy elnézem az inget, mintha egy eredetiről másoltad volna le. A népviseletes könyvekben is hasonlóakat találtam.

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez nagyon jó lett! A képet látva először azt hittem, a kislányodat látom.:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett az ing!
    Írtam mailt, táskafül ügyben, de nem kaptam választ. Él még az a cím? Üdv Zsóka

    VálaszTörlés
  7. Ezt a kis inget, férjem parasztingjének mintájára varrtam, de már korábban egy kedves ismerősöm nagyvonalakban elmondta az összeállítás menetét. A nyakkivágást kicsit elszúrtam, de így elsőre összességében én is elégedett vagyok vele.

    Zsóka, válaszoltam a leveledre, remélem már megkaptad!

    Köszönöm szépen a sok kedves szót!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól sikerült és milyen jól áll a fiúcskának!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy Réka!Telitalálat,édes manócskával:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések