Dia-lila


Egy kedves ismerősöm kérésére készítettem ezt kötetet.
"ha lehet lilát, mert Dia a lilát szereti!"
Szombaton oda is ajándékozta az "ismerős" Diának a könyvet, és hogy, hogy nem, Dia lilában volt :-)!







Megjegyzések

  1. De szép lila! Nagyon jól mutatnak rajta a virágok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, a régi úrihímzések hangulatát idézi. :)

    VálaszTörlés
  3. Huu, meseszep ! Pedig nekem nem is kedvencem a lila.... Ez viszont nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok!
    Én sem szerettem korábban a lilát, nem is gondoltam, hogy valamikor lesz majd olyan, mikor tetszeni fog. És lett!!!!
    Nagyon szeretem már én is.

    VálaszTörlés
  5. Szia Reka !
    Nezz be hozzam, kerlek. Hagytam neked egy dijat :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések