Létt-Loppi vest




Megkötöttem életem első komolyabb ruhadarabját. Eddig szinte semmit nem kötöttem, max. sál kezdeményeket. És akkor jött az egyik sógornőm! Teljes kötőmániájával megfertőzött. Néhány éve Izlandon él a családjával, ahol már a suliban a kis diákoknak tanítják ennek a kézimunkának a rejtelmeit. Minden nebuló el tudja készíteni magának a helyi népviseletet. (olyan természetességgel, mint ahogy a mi gyerekeink mondjuk bicajoznak)

Karácsonyra kaptam Tőle egy csomó gyönyörű fonalat és megláttam rajta a "vestijét". (a család gyerekeinek kötögeti szép sorba, de a sajátomat én szerettem volna megkötni.)
Innen vettük le a mintát, az instrukciókat megadta, és most nyáron, mikor itthon voltak, segített nekem befejezni.







Megjegyzések

  1. Nagyon szép!!! Úgy gondolom, hogy bármennyire tudok kötni, ebbe nem mernék belevágni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, annyira hogy megnéztem a mintát, kiválasztottam egyet, s keresem a fonalat is hozzá. Nem gond ha megpróbálom én is? Persze az elkészülte nem biztosított, és eleve várnom kell néhány hetet mire megkapom a fonalat, de nagyon tetszik a fazon!

    VálaszTörlés
  3. Ezereve nem kotottem, de ez megmozgatta a fantaziam. Ha nekem nem is allna jol, a lanyomnak biztosan...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki és te is benne.
    Nekem is terve van valami ilyesmi.Én mégcsak most kezdem megnézni a mintát.
    :)

    VálaszTörlés
  5. Sosem kötöttem még körkötőtűvel, de nem is értem, hogy miért "fáztam" én tőle ennyire. És a minta is annyira egyszerű. (igaz kicsit oda kell figyelni). Örülök, hogy Ti is kedvet kaptatok hozzá!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett !Érdemes volt belevágni .:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Drága Rékucim!!!Olyan szép vagy benne, és télen a hidegben jó lesz majd nagyon!!!A hozzászólóknak javaslom, ha gyermeknek kötnek csinálják hosszabbra és ruhácskának tökéletes!!!Hiányoztok nagyon!Millió pusziiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  8. Szia, készen lett a saját létt-loppim, nagyon tetszik, teljesen beleszerelmesedtem a mintáikba! Hamarosan is mutatom, köszönöm, hogy megosztottad a kötést és a linket!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések