Játékot hirdetek



Egy kis visszatekintés!!!
Ezt az elsőszülött blogomat 2008 május 16-án indítottam, (igaz egyszer egy kis időre elhanyagoltam) ,azóta született még 3 ( KATBO, konyha és a kert). Írok még (nem túl rendszeresen) több közös blogba is. Összességében túl vagyok minimum 535 bejegyzésen (ezek csak a saját blogok) és még SOHA nem hirdettem játékot!
"Réka naplója" nov. 10.-én ünnepli a névnapját, ennek kapcsán gondoltam, hogy meghirdetem ezt az én első játékomat!
Rendszeres olvasóm van minden blogomon, nem tudom,hogy mekkora átfedéssel, de mivel ezt a játékot itt hirdetem, ezért engedjétek meg, hogy az itt szereplő rendszeres olvasóim közül sorsoljam ki a nyertest!
Az ajándék még egyenlőre maradjon TITOK, de ígérem ,hogy nov. 10-ig, (ekkor lesz a húzás) mutatok belőle részleteket, de az biztos, hogy lesz amit nem mutatok meg, hogy a csomag bontásakor igazi meglepetés is legyen!

Tehát a sorsolás nov. 10.

ui: megköszönöm, ha hagysz megjegyzést, de igazából Nálam most a "hűség" számít, tehát, ha rendszeres olvasóm vagy, akkor komment nélkül is belekerülsz a kalapba!!!!!

Megjegyzések

  1. Akkor most elsőként kívánhatok előre is boldog névnapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök, hogy anno belekezdtél a blogba, nagyon sokat köszönhetek neked, sokat tanultam a munkáidból, akár ihlet, technika, vagy ízlést vagy csak hangulat miatt ugrottam be ide, sok-sok bejegyzész kívánok:)

    VálaszTörlés
  3. hűha, kíváncsi vagyok hogy mivel lepsz majd meg bennünket! :-D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a munkáidat. Gratulálok az eddigiekhez! :)

    VálaszTörlés
  5. Én rendszeresed olvasód vagyok, de hagyok kommentet! :)
    Örülök, hogy játszhatok veled! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem az alkotásaidat! Sok sikert a továbbiakban is a blogodhoz! És egyértelmű, hogy jövök játszani, hátha nyerek valami katbós szépséget! :D

    VálaszTörlés
  7. További sok sikert kívánok!
    És köszönjük, hogy gondolsz ránk!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Reka,
    kb. egy evvel ezelott a Google kepkereson keresztul erkeztem Hozzad. Azota a Te blogod a kezdolapom. Olyan csaladtag-fele vagy nalunk. Kerdik gyakran csaladtagjaim: mar megint Rekanal vagy? Akartam elobb is irni. Maradok tisztelettel Marlene, Szabadkarol marzo@tippnet.rs

    VálaszTörlés
  9. titkos ajándék, az szuper.
    nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, és egy ideje követlek is.
    és persze boldog névnapot.

    VálaszTörlés
  10. rendszeres látogatód vagyok egyébként, még nem jelentkeztem be, gondoltam, most megteszem...erre nem engedi a google:(((miért? vannak oldalak, ahol sikerül, vannak ahol nem.

    VálaszTörlés
  11. bocsánat nagyon béna vagyok, azért nem sikerült, mert már be vagyok jelentkezve ezer éve....:)))

    VálaszTörlés
  12. En meg csak olvaslak es ha sikerul kommentelek rendszeresen, ha jol gondolom akkor a kezdetektol.
    Szeretem, amit csinalsz es jo latni, hogy valtozik az elet korulotted. Mikor kevesebbet irsz mindig azt gondolom, hogy tuti valami durva dologba kezdesz megint... es igen, buzat vetsz, aratsz...;-)

    VálaszTörlés
  13. Én ugyan rednszeres olvasód vagyok, de kommentelek. Követlek már rég...:-)))
    Ui.: És boldog Névnapot.:-)))

    VálaszTörlés
  14. mivel még csak most leltem rá a blogodra,most lettem rendszeres olvasód,ezért gondoltam,hagyok egy kommentet :)
    nagyon tetszenek a munkáid,gratulálok :)

    VálaszTörlés
  15. Isten éltessen blogoddal együtt és nagy élmény számomra,hogy olvashatom a blogjaidat!
    Nagyon izgalmasan beharangoztad a játékot,és így a jó.:)

    VálaszTörlés
  16. Jaj de jó, játék nálad, ez izgi! És gratulálok a munkáidhoz!!

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok és még sok szép bejegyzést kérünk mert sokak nevében mondhatom, hogy szeretünk hozzád járni!

    VálaszTörlés
  18. Izgalmas a dolog. Mindig olvaslak, de ritkán kommentelek. Azt hiszem most így illik... :)
    Boldog blognévnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  19. Remélem, én is számítok, még akkor is, ha nem Magyarországon élek éppenséggel...

    VálaszTörlés
  20. Nem kérdés, hogy itt a helyem;-)

    VálaszTörlés
  21. Jajj de jóó! Mindig reménykedik az ember, hogy nyer! Hát én is!!!

    VálaszTörlés
  22. Izgalmasan hangzik! :) A további blogoláshoz pedig mindenféle jót kívánok.

    VálaszTörlés
  23. Gratula előre is! Örülök, hogy rád találtam.

    VálaszTörlés
  24. Drága Réka!
    Most találtam rá a blogodra Pirosepernek köszönhetően.
    Gyönyörűek a munkáid, örülök, hogy ezentúl én is rendszeres olvasód lehetek! :)
    Üdv,
    Susu

    VálaszTörlés
  25. En is Pirosepertol jovok.Jo sok blogot vezetsz.:)Gratulalok a nevnap es a blogok vezetesehez is.Mostantol leszek a rendszeres olvasod.:)Varlak teged is nalam.:)

    VálaszTörlés
  26. Húúúú, lányok, nem is tudjátok,hogy milyen sokat jelentenek nekem a kedves szavaitok. Néha megfordult a fejemben,hogy van-e értelme blogot vezetni? Talán már korábban meg kellett volna hirdetni ezt a játékot! :-)

    Szeretettel köszöntöm az új olvasóimat!!!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Húúúú, lányok, nem is tudjátok,hogy milyen sokat jelentenek nekem a kedves szavaitok. Néha megfordult a fejemben,hogy van-e értelme blogot vezetni? Talán már korábban meg kellett volna hirdetni ezt a játékot! :-)

    Szeretettel köszöntöm az új olvasóimat!!!!!!!

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Igazság szerint már régóta követlek :), csak eddig nem voltam bejelentkezett rendszeres olvasóm!
    Játék kedvéért persze szívesen megtettem!
    Gratulálok a blogjaidhoz!

    VálaszTörlés
  29. Már régóta olvasom a blogodat és nagyon tetszik. Örülök, hogy én is rendszeres olvasóid között lehetek. :D

    VálaszTörlés
  30. Ez nagyon izgalmasnak hangzik, izgulok is!!

    VálaszTörlés
  31. Én még nem is érdemeltem ki mégis benne volnék a játékban? ÓÓ és ha én kaphatnék meglepetést...szép napot neked.

    ide írom: a kis makkocskák nagyon tetszenek, nagyon szépek. Szerintem a gyerekekkel holnap kisétálunk a tölgyesbe és nemezelünk egy jót :)

    VálaszTörlés
  32. Persze, hogy van értelme blogot vezetned, nem kérdés. :o)

    VálaszTörlés
  33. Nem vagyok rendszeres olvadod, de mostantól jelentkezem rá.
    Gratula!!!

    Edit

    VálaszTörlés
  34. Lesz amit irogassal,mert vagyunk egyparan.

    VálaszTörlés
  35. Legyen kerek a szám, azt hiszem én leszek a 40. kommentelő. Kb. egy éve, mióta nekem is van blogom, figyelem a Réka naplóját, igaz, amolyan csendes bekukucskálóként. Gratulálok hozzá, nagyon hangulatos napló!
    Kíváncsi vagyok, de nagyon, hogy mi a meglepi! :)

    VálaszTörlés
  36. Nahát nahát... hát ezt is megéltük :) Örülök és játszanék veled én is, mert játszani jó....én is talán kezdetektől fogva a " foglyod " vagyok :) nem sokkszor írok, de rendszerességgel nézegetem a blogjaidat :)))Sok sok szépséget.... a mi örömünkre is :)

    VálaszTörlés
  37. Nem emlékszem pontosan, hogy mikor kezdtelek olvasni, de rég... :o) Most visszanézve, már 2008. decemberében is hagytam nálad megjegyzést... Jó sok minden történt velünk azóta! További sok szép évet kívánok neked és a blogodnak is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések