Stressz ellen

8 horgolt rózsa = 1 orrmandula műtét

Ha az utolsó percben nem dobok be a táskámba két guriga fonalat és egy horgolótűt, akkor valószínű nehezebben viselem Katica orrmandula műtétjét.

Orrmandula műtét?.... Á az semmiség!!!! Na tegnapelőttig én is így tudtam, de kedd délelőtt óta már egészen másként vélekedek erről.

Másfél óra után (kb ennyi idő után hozták ki a gyerekeket a műtét utáni megfigyelőből,) az én lányomat csak nem hozzák. Az addigi majdnem nyugalmam kezdett elszállni. Ekkor kezdtem el turbó gyorsasággal horgolni, hogy eltereljem a figyelmemet, és ne hagyjam, hogy befészkelje magát az agyamba az aggodalom, az esetleges komplikáció miatt.
Végül 3 óra várakozás után hozták ki. Mint másnap megtudtam,  a műtét közben felmerült komplikáción túl, Katicánál fellépett  egy "kisebb" komplikáció a műtét után is, de szerencsére szerda reggel mi is a hazamenők között voltunk.

 5 műtött gyerekből, mind az ötöt tamponálni kellett az orrüregben. Aki tudja, hogy mi ez, annak nem kell magyaráznom, aki nem ismeri, az adjon hálát az égnek! (hidegfront volt, és senkinek nem akart elállni a vérzése /állítólag). Másnap reggelig, míg ki nem húzták ezt a tampont /a szájüregen keresztül:-( / folyamatos sírás, nyöszörgés. Egész éjszaka égett a kórteremben a villany, mert valamelyik gyerek mindig igényelt valamilyen ellátást.

De az orrán veszi a levegőt, amire szerintem   9 hónapos kora óta nem volt példa.



Megjegyzések

  1. Ó, ti szegények!
    Megengedsz egy kérdést? Az orvos ajánlotta az orrmandula műtétet vagy ti ragaszkodtatok hozzá?
    A mi 12 évesünk sem vesz az orrán levegőt és én amondó volnék, hogy csináljuk meg a műtétet, de az orvosunk szerintem nem is vett komolyan:(

    VálaszTörlés
  2. Julcsi, Kati kb 9 hónapos kora óta nem kap az orrán levegőt.

    VálaszTörlés
  3. Biztos a front miatt, de én is kiborultam kicsit. Pedig ilyen problémánk nincs, csak tudom milyen kórházba lenni a gyerekkel. Most már lábadozzatok ha kell még, és finom illatokat az orrocskának.

    Tényleg jó, hogy vittél horgolnivalót megörülés ellen.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, még olvasni sem szeretek ilyeneket... Örülök neki, hogy Katica már jobban van!

    VálaszTörlés
  5. En ilyenkor mindig lezsibbadok... szegeny kicsi mano.

    VálaszTörlés
  6. Szegények, tudom miről beszélsz. Én ugyanígy voltam a lányommal. Ő 4 éves volt és mikor kihozták a műtőből folyt az orrából a vér, nem is foglalkoztak vele. Én szóltam már a nővérnek, hogy hogy lehet, hogy a többi gyereknek egy csepp sem, neki meg dől a vér. Szegénykémnek tampon az orrába, a torkába, de másnap mentünk haza. Mikor adtam rá a kabátot, akkor vettem észre, hogy a kanült elfelejtették kivenni neki:( Hát, nem egyszerű a mandulaműtét:( De legalább most már nem kell éjszakákon át figyelni, hogy vesz-e levegőt :D

    VálaszTörlés
  7. mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  8. jobbulást és stresszmentes napokat kivánok!

    VálaszTörlés
  9. Ismerős,de nagyon!Amikor tavaly a 21 évesemnek megműtötték a garatmanduláját,én is horgoltam a váróban.Aztán amikor a beígért másfél óra után sem láttuk még visszatolni,nagyon idegesen horgoltam,illetve a végén már arra sem volt erőm.:(
    Kiskorában átesett már az orrmmandulaműtéten és nehezen ébredt fel.:(Ezért izgultam annyira.Ezért is.
    És még azt mondják sokan,hogy a frontok nem hatnak ránk annyira.Dehogynem!
    Örülök,hogy jobban van a beteg!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm lányok a sok jókívánságot!
    A legnehezebb feladat, mikor a szülő a gyermekét látja szenvedni és tehetetlennek érzi magát.

    Hencsilli, mostmár én is azt mondom, hogy de jó, hogy az éjszaka nem a légzés kimaradásoknak a figyeléséből áll, de a műtét napján kicsit másként gondoltam.

    Mammka, a Hold és a frontok!!!! Dehogyisnem hatnak ránk!!

    VálaszTörlés
  11. Jobbulást a kis betegnek!:)
    A rózsák pedig mesések!

    VálaszTörlés
  12. Jobbulást!! Szívből átérzem amiről írtál!!!

    VálaszTörlés
  13. Óóó, ezen mi is átestünk... Jobbulást, remélem hamar elfelejti Katica az egészet, és te is:) Szép lett az eredménye a várakozásnak:)

    VálaszTörlés
  14. Jobbulást!! Azt hiszem ez inkább téged viselt meg, mint őt. Én átéltem 6 hónapos állapotosan Iluskával, aki reggel rosszul lett az éhségtől. Nem részletezem milyen volt este vacsoráztatni, hogy másnap 4 órakor kerüljön rá a sor és addig nem ehetett és nem ihatott... No comment. (Neki visszanőtt.)
    Neked minél gyorsabb élményfelodogozást, a lánykának pedig sok türelmet.

    VálaszTörlés
  15. Méggyszer köszönöm Nektek a sok bíztató szót!
    Többektől hallottam, hogy a kiskorban kivett orrmandula visszanő. Remélek akkor már nem okoz ekkora problémát, mint amennyit eddig okozott.

    Tündérlátta, hát nem tudom..., én attól szenvedtem, hogy láttam a gyerekemet, hogy mennyire szenved. De tudom, hogy az idő múlásával elfelejti.

    VálaszTörlés
  16. Buon fortuna !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Le Belle Rose SONO

    VálaszTörlés
  17. Gyógyuljatok hamar!
    Az én lányom már felnőtt, mégis...., hogyha eszembe jut a gyerekkori kórházi élmény, még ma is összeszorul a szívem... ez az anyák sorsa... a jó anyáké..., 21 év óvónői tapasztalatom alapján mondhatom, hogy sokféle anya van...
    Jó, hogy te ilyen vagy... :)

    VálaszTörlés
  18. Jó, hogy túl vagytok rajta! Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! A telihold is oka lehetett az erős vérzésnek, azt mondják, hogy ilyenkor vérzékenyebbek és érzékenyebbek vagyunk!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések