Újabb termékek...

Új kellékek (bross alapok) a Kelléktárban!



A MESKA-n új polcot rendeztem be anyu kerámiáinak. Egyenlőre piackutatás céljából, apróságokat kértem Tőle!




Készítettem még néhány nyakbavalót is. Szintén a boltban.







Megjegyzések

  1. Réka, írtam neked múltkor (10 napja), hogy rendelnék, de nem kaptam választ. Nézd meg, kérlek a postádat! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Réka! Csak most találtam a blogodra, de máris nagyon tetszenek a dolgaid. Én keresztszemezek, szeretnék apró brossokat és hasonlókat csinálni magamnak és a barátnőmnek. Tudnál nekem segíteni, honnan tudnék ilyeneket vagy ehhez hasonlókat?
    A címem bekenyie@gmail.com
    Előre is köszönöm a segítségedet.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések