festettünk...

a természet és én!!!

ez a kukorica a kertünkben termett és ilyen hihetetlen színűre festette nekem a természet.


Ezt a színt szerettem volna én is megfesteni, de a mályvát nem sikerült kikevernem ilyen szépre.
Inkább pink lett:

Miután én italport nem kaptam a közelben sehol, ételfestékkel festettem meg a gyapjúfonalamat:



itt ugyanaz a festék, csak már másodszori áztatással:


a tojásfesték is nagyon jól muzsikált:


gyapjút is festettem vele:


aztán "megfontam". (nem merem még ezeket  a próbálkozásaimat fonásnak nevezni)







Aztán egy kis növényi festés, hagymahéjjal: 




Anyagot is nagyon szeretek festeni, végre valami új dolog, ahol lehet "pancsolni" a festékkel!!!!

Megjegyzések

  1. Gyönyörűek ezek a színek! Bevallom, furdal a kíváncsiság, hogy mi készül a fonalakból.:)
    Hihetetlen, hogy a gyapjú így át tud alakulni fonallá a kezed alatt. Nekem tetszik a fonásod.
    (Csak egy emlék:Emlékszem, hogy amikor nagyapámnak voltak birkái, mi mindig elvittük a gyapjút Pécsváradra, ahol a következő alkalommal már színes kardigánok vártak ránk. Gyermekként csodáltam, hogy abból amit vittünk, hogy lett piros kardigán?)
    M. Márti

    VálaszTörlés
  2. Réka! Nagyon szépek! Kedvet kaptam én is:)

    VálaszTörlés
  3. Jó pár dolgot kipróbáltam már, de ezeket még soha.Pedig nagyon izgalmas lehet látni ahogyan minden átalakul és valami klassz dolog születik belőle.A fonás biztosan nem egyszerű és úgy látom alakul a dolog.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek lettek! A fonás nekem nagyon tetszik! Rusztikus és a színe, valami csoda!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!
    Tényleg nagyon belelkesültem és ha lehetőségetek van rá, csak ajánlani tudom ennek a tevékenységnek a kipróbálását!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések