Miért...


...nem mondta nekem valaki, hogy egy átalakítás után, főleg ha az elpakolás az ember lányának "munkahelyét" is érinti, tessék készíteni egy térképet.
Mit és hova?
Napom nagy részét az teszi ki, hogy keresek valamit.

Tegnap egész nap egy koszorúalapot kerestem, amit 2 éve minden nap nézek a könyvespolc legalján. Nyúlnék oda, hát már a polc sincs ott. Szétszedve lapul egy papírdobozban és várja, hogy ismét szolgálatba állítsuk. (A koszorúalap persze nem lett meg, felszívódott).

Ma a frízt nem találom.
Biztos tudjátok milyen érzés, mikor nyúlsz valamiért, ami mindig ott van a lábadnál  kicsit jobbra fent, olyan "2 óra irányában", de aztán jön a nagy felismerés, hogy csak ott volt!!!
Igaz, hogy most rend van, viszont nincs meg semmi!!!



Megjegyzések

  1. Igen igen! Ezért ráz ki a hideg ha elutazom pl és arra jövök haza hogy anyuék rendet csináltak a szobámban. Hónapokig nem találok semmit!

    VálaszTörlés
  2. Igen, ismerős. Költözés után egy évvel sem találok sok mindent. Ezért 2-3 havonta átnézek mindnet.

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy ismerős érzés. Nálunk is átrendezésre került a varrós részem és a férjem figyelmeztetett, hogy ne bízzam rá a pakolást, mert tuti, hogy nem fogok megtalálni semmit :D

    VálaszTörlés
  4. Hiába a rendetlenségben is van rend! Egyszer egy fönököm azt mondta, őt nem érdekli, ki hogy teszi el a pairjait, csak tudja, hogy mosz éppem a kupacból a sárga dossziét kell előhúzni! Ez olyan mint amikor az utat nem csinálják meg, mert megvárják, hogy a lakosok kitapossák. (na nem mindenütt van igy!) Én sokszor csinálok rendet, de érdekes mindig a régi helyre nyúlok.

    VálaszTörlés
  5. Teljesen ismerős a helyzet. Háromszor költöztünk a nyáron mire felépült a házunk. Keresegélésből áll az életem. :-)

    VálaszTörlés
  6. Teljesen ismerős a helyzet. Háromszor költöztünk a nyáron mire felépült a házunk. Keresegélésből áll az életem. :-)

    VálaszTörlés
  7. Az egésznek a szépséghibája csak annyi, hogy ezeket a dolgokat én pakoltam el (a megfelelő helyre), tehát senkit nem is hibáztathatok.
    Mi lesz ennek a vége?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések