Nemezelt szappanok


Zelnicénél láttam először ilyen szappanokat.
Aztán Feketetón vettem Panninak Tőlük egyet.
És én is készítettem néhányat.


levendula, vadrózsa, olíva, grapefruit-citrom, gránátalma.






Megjegyzések

  1. Szépek... ITT:http://www.etsy.com/shop/SoFino is találsz néhány friss, vidám darabot.

    VálaszTörlés
  2. Coltette, igen azok tényleg gyönyörűek!!!!Köszönöm, hogy megmutattad.

    VálaszTörlés
  3. Tesztelted már? Az én kicsikéim ugyanis nem váltak be, elképesztő bűzt árasztottak pár használatban töltött nap után...talán vastag lett a bunda, nem tudom. Ha neked sikerült bűzmenteset készíteni, leckét veszek tőled!
    (nem is merek arra gondolni, hogy mi lett az elajándékozottakkal)

    VálaszTörlés
  4. Jaj Violini, ne idegesíts! Nem én ezeket nem teszteltem, de amit Feketetóról hoztam, az nagyon jól bevált.
    Megkérdezem Szömörcét, hogy Ő mit tapasztal, mert ez volt az egyik ajándéka.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések