Tolltartó vagy neszesszer?



Ahogy tetszik! Ki mire szánja...
Én elkészítettem nagy-nagy szeretettel, és azt kívánom, hogy a  majdani tulajdonosa is ekkora örömét lelje benne!
Lehet felteszem a MESKA-ra is, de mivel nem vagyok valami termékeny a varrás terén, és vészesen közeleg a Luca napi vásár (jé,a tavalyiról nem is számoltam be) + lakás átalakításba kezdtünk, egyenlőre még a kofferban várják jobb sorsukat.





Megjegyzések

  1. Nagyon tünemények! Úgy tetszenek! :D

    VálaszTörlés
  2. Álomszépek, jól mutatnának a karácsonyfám alatt...

    VálaszTörlés
  3. nagyon jok lettek!!! ha jol latom valami sotet alapra tetted a mintat? vagy ilyen hullamos maga a tarto?
    jo otlet egyebkent, mert en is keszulok mar (fejben) az ovis vasarra.

    VálaszTörlés
  4. A zöld pöttyös a legszebbik:-)
    engem viszont most a szappantartók jobban megfogtak. A rózsás és kék esetleg lehetne enyém? Itt vagy meskán?

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!
    Kicsoda, igen ezek is abból a barna szövetszoknyából készültek, amiből a táskám is. (már mutattam).
    Tényleg nem látszik jól.


    Tündérlátta, nagyon örülök, szerintem a MESKA-n, ez így lenne tisztességes.

    VálaszTörlés
  6. Egyik szebb, mint a másik. Mind nagyon tetszik :-)Zsu (nem tudok névvel kommentet küldeni)

    VálaszTörlés
  7. Rékuci, nekem ezek a legcsodásabbak mind közül a csoda közül amiket eddig csináltál!Van bennük valami nagyon különleges nekem, olyan mesések, ezt mondanám!
    Sok pusziiii
    Beni és Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések