Csipke-



-bogyókat rejtenek ezek a zsákok. Konyharuhából varrtam őket.

 Az értékes akasztókat, (amik az átalakítás során rossz helyre kerültek) átvarrtam a külső oldalára, amin az összekötözést szolgáló szalagot át lehet vezetni: 

A szalagot a másik oldalon egy gombbal erősítettem a zsákhoz:

és nem csak belül rejti a csipkét...




Megjegyzések

  1. Csodaszép!!!!!!!!Olyan ügyes vagy,annyit varrsz mostanában is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a munkáidat! :)
    ... tudom, már párszor említettem..., de ilyenkor nem tudok mást írni... :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Réka!Ezek a zsákok gyönyörűek,egyszerűek és ízlésesek!Gratulálok!Emőke

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!

    Mammka, ezeket a zsákokat Karácsonyra varrtam ajándékba. Nem akartam addig megmutatni,míg meg nem kapják a megajándékozottak!

    Szera, ez olyan,mint amikor az ember szerelme 25 év után is azt mondja, hogy "milyen szép a szemed!" Mondta már egy párszor, de azért mindig jól esik!!! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek.... :))Nagyon kedves darabok.

    VálaszTörlés
  6. Szépre sikerültek...Ilyeneket én is szívesen látnék a konyhámban :-)

    VálaszTörlés
  7. Én is vettem ilyen konyharuhákat, és pont azon gondolkoztam, hogy olyan jó anyaga van, hogy valamit varrni kéne belőle. :) Nagyon jó lett az ötleted!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések