F-F


Festettem-Fontam....ezt az ausztrál merinó gyapjút.
Ajándékba készítettem az egyik legkedvesebb sógornőmnek! (a másik kettő legkedvesebb mellett).
Eredetileg nem zöldes - kékes színt akartam festeni, de aztán valahogy ez lett belőle.
Remélem fel tudja majd használni!


Megjegyzések

  1. Réka gratulálok, milyen szépen fonsz már és a szín is gyönyörű lett. kedves ajándék.Szép nappot Kívánok!
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Bárcsak én is fonhatnék!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!
    Antalandi, én nagyon szeretnék már egyenletesen fonni, tudom ehhez még sokat kell gyakorolnom!

    Harmat, csak súgva mondom, hogy én eredetilen nem ilyet akartam.

    Csermely, a vaterán egész jó áron lehet már rokkát kapni. Ha az ember lányát egyszer elkapja ez az őrület, nincs menekvés!!!

    Tündérlátta, köszönöm, de ez inkább kék!:-)))

    VálaszTörlés
  4. az olyan, mintha egy tündér fonta volna, mondjuk, Galadriel maga

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések