Hóemberek


Volt egy csík anyagom, elszórtan 4 db hóemberrel. Emlékszem, hogy elég drága anyag volt, ezért vettem belőle csak egy "csíknyit". Két éven keresztül, így karácsonytájt elővettem, nézegettem, aztán mindig visszatettem, azzal a gondolattal, hogy lesz majd egyszer jobb ötletem is. Hát azóta sem lett , így a minap  megvarrtam ezeket a hóembereket.







Megjegyzések

  1. Jól tetted,hogy belevágtál,igazán jók lettek!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek.... én is készítettem a múltkor hasonlókat:)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyesek ! Tenyleg klassz lehetett az anyag. Erdemes lenne megprobalni hasonlo hoembereket festeni textilfestekkel :-)

    VálaszTörlés
  4. Ilyen anyag nálam is lapul, az idén januárban bukkantam rá. Nagyon ötletesen használtad fel.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!

    Hunszil, annyira le vagyok maradva blogkövetés terén...
    meg is nézem, hogyan működött a kollektív tudat! :-)

    SDAnita, igen ki lehetne próbálni!

    Joli, Te mit tervezel belőle?

    VálaszTörlés
  6. Dejó!!! Ott már esett a hó? Nálunk még nem sajnos.:( De a hóemberkék nagyon tettszenek:)

    VálaszTörlés
  7. Réka kérem!
    Ez idáig semmit, de engedelmeddel felhasználom a Te ötleted, mert egyszerű és nagyszerű. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Sajna nem tettem fel, mert ajándéknak ment :))) Majd talán legközelebb:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések