Hölgyek levendulában...


Következő

Ismeritek ezt a filmet? Én nagyon szeretem!

Én is varrtam két "levendula hölgyet".

 






Megjegyzések

  1. Ismerjük, szeretjük, azt is, ezt is! :o)

    VálaszTörlés
  2. Annyira édesek ezek a babák. saját tervezés?? Nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedvesek vagytok!
    Csilla, nem teljesen saját tervezés. Az alapbaba egy DÁN könyvből van.
    Mary, Thank you. You're nice!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedvesek, nagyon levendulásak, nagyon bájosak!!

    (Köszönöm a szappantartókat!!)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édesek, olyan nagynénisek, akikkel jókat lehet teázni!

    VálaszTörlés
  6. Én ismerem a filmet,és szeretem! :) Kedvem is lett most újra megnézni. :) Nagyon helyesek lettek a babák!

    VálaszTörlés
  7. Így párban az igaziak :). A töltetük is levendula?

    VálaszTörlés
  8. Lányok, mégegyszer nagyon köszönöm!
    Ahama, ki szeret magányos lenni???:-)
    A szoknyájukat levendulavirággal töltöttem.

    VálaszTörlés
  9. Ajánlásodra megnéztem a filmet és nagyon tetszett. A zenéjét pedig már rengetegszer meghallgattam, nagyon jó.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Most találtam ide! Láttam a filmet, a hölgyek nagyon-nagyon szépek! Jaj, de tetszenek! A többi munkád is szépséges, jövök máskor is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések