Levendula illat...



Nagyon szerettem készíteni ezeket az illatpárnákat!








Megjegyzések

  1. Gyönyörűek ezek a párnák!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen csodálatosak!!!!csak úgy ontod a szépségeket!
    Más:Katbo: nagyon remélem,hogy tudok venni én is ilyen alma-etetőt.
    Az utolsó mondaton jót nevetem,nálunk UGYANEZ a szöveg.Csak akkor nem tudok nevetni.:)Meg várhatok,mire megcsinálja. Madáretetőt még sosem készített nekem,csak amihez kedve van....

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!
    Mammka, hát ez az! Az a jól ismert mondat, amivel olyan ügyesen kifogják a szelet a vitorlából, aztán az ember lánya várhat!
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Ezek nagyon szépek, a bátyámnak is nagyon tetszenek, aki nagy levendula rajongó!

    VálaszTörlés
  5. Ezek eszméletlenül jók! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  6. Az egyik kedvenc filmem... :)
    A varrományaid gyönyörűek! :)
    Ajánlom neked a Tea Mussolinivel c. filmet, ha nem ismered, tetszeni fog... :)

    VálaszTörlés
  7. Ezek a levendul párnácskák nagyon megtetszettek nekem, ámultam bámultam, és mivel én is szerettem volna karácsonyi ajándékba levendulás párnákat készíteni, így tőled merítettem ötletet. Remélem nem bánod, de nagyon a szívemhez nőttek, ha beleegyezel akkor megmutatom őket a blogomon!

    VálaszTörlés
  8. Szera, ezt a filmet még nem láttam, de ha Te ajánlod, akkor megszerzem!

    Anita, természetesen nagyon örülök neki, ha segíteni tudtam. Meg is nézem Nálad.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések