Luca napi vásár

Dec.11-én volt a suliban a rendhagyó Luca napi vásár.
Panni készített a telefonjával fényképet az asztalomról, de természetesen nem tudjuk rátölteni a gépre, ezért azt nem tudom Nektek megmutatni.
Viszont vettem magamnak egy "mézit". Már évek óta szeretnék magamnak egyet, de az IKEA is csak rénszarvasokat árul.
Mivel tudom, hogy biztosan nem én vagyok az egyetlen, aki sóvárog egy ilyen kiszúróforma után, ezért szeretném Veletek megosztani ennek a nagyon helyes kis boltnak az elérhetőségét.







Megjegyzések

  1. a métire én nem bukom, de ez a fotó nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Violini, akkor Neked csak a fotót küldöm, jó? :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó! Köszi. Én nagy Mézi rajongó vagyok, a suliba a tanítványaimnak már vittem papírból. Most sütit is fogok, ha beszerzem ezt a kiszúrót. Szeretnék egyszer egy óriás mézeskalácsembert készíteni.
    A kolléganőm asztalán láttam egy szép nagy kalácsembert celofánba csomagolva, fapipával a szájában.Tudod, Réka, mit csinált vele ez a barbár nőszemély? Megette a nagyszünetben!Ááááá!:))

    VálaszTörlés
  4. Matkom, volt nagy is és kicsi is. Én a kicsit vettem meg!
    Ez mindig nagy dilemma, megenni vagy hagyni a molyokra ezt a nemes feladatot? Hát akkor inkább együk meg mi, nemigaz?

    VálaszTörlés
  5. Én nagyon szeretem ezt a kis mézeskalács-figurát... :)
    Kár, hogy olyan messze van tőlünk s bolt... :(
    Marad a papírforma... :)

    VálaszTörlés
  6. seguro que salen unas galletas divinas, una foto espectacular, felicidades

    VálaszTörlés
  7. Szera, sajnos hozzám sincs közel, még szerencse, hogy a vásáron meg tudtam venni. Viszont, ami bíztató, hogy lehet már itthon is kapni.

    PTCRUZ, gracias!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Réka!
    Elôszôr járok az oldaladon és nagyon tetszik! Kôszônôm a sok szép ôtletet!
    Ivett

    VálaszTörlés
  9. "A szükség a találékonyság szülőanyja..."
    Egyik kedvenc mondásom..., jó az a kis papír..., de ha belebotlanék lecserélném fémre... :)
    Jó sütögetést!

    VálaszTörlés
  10. nagyon megörültem ennek a bejegyzésednek, mert én is ezer éve szeretnék mézi kiszúrót venni, da sajnos az ajánlott oldalon nem találom:( tudnál segíteni?
    köszi előre is, üdv. Timi

    VálaszTörlés
  11. Timici, http://www.kincsesmuhely.eoldal.hu/

    VálaszTörlés
  12. Szia Réka, köszi a linket, nem ezzel van a gondom, mert az bejött, csak épp az árukészletben nem találom a sütikiszúrót:(, majd beugrom hozzájuk, hátha a boltban van, köszi:o)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések