zoknik

Nem tudom, hogy volt-e valaha ekkora sikere "Arénás" könyvnek itthon, mint ennek a "zoknisnak".
Mióta meghoztam, talán ha 1x tudtam csak átfutni, mert Zsófi teljesen kisajátította, amit persze én nem bánok. /suliba nem viszi magával, úgyhogy enyém az egész délelőtt!!!! :-) /

Már első délután varrt belőle egy lényecskét Kati kevésbé széthordott zoknijából.
Ő azóta apa ingzsebében lakik...




Aztán született még kettő, és ahogy a középső lányomat ismerem, még bőven nem vagyunk a végén. (Mániákusságát asszem tudom, hogy kitől örökölte!)

Jövőhéten megyek hozzájuk a suliba, és ilyen lényecskéket varrunk majd. Nem is tudom, hogy kellek -e majd én oda instruktornak egyáltalán?:-)

Megjegyzések

  1. Nagyon jók!
    Azt hiszem nekem is meg kéne vennem!!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt ki kell próbálni!!! Szuper, köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
  3. Zabálnivalóak! Nem, inkább puszilgatni...

    VálaszTörlés
  4. majd ketten birkóztok a kölkökkel :-)
    ügyes a lyány.

    VálaszTörlés
  5. Hűű de jó, nekem kell ez a könyv..is.

    VálaszTörlés
  6. Már szemeztem a könyvvel. :) De úgy tűnik érdemes megvenni.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok, duplán jól esnek az elismerő szavaitok.
    Volt már olyan Arénás könyv amit megbántam, de ez biztos, hogy nem az. Ha másért nem, azért mert Zsófinak ennyire bejött.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon edesek!!! en is epp mostansag csinaltam szornyecsket a fiuknak, de valahol a lakasban laba kelt, igy ujra kell csinalnom:-)
    A gyerekeknek annyira jo otletei vannak, en is megkertem Danit, hogy rajzoljon es alig tudtam valasztani.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések