Az ideiek...

Saját festésű, a tavaszt idézi nekem.
Olyan, mint a rét, amin már zöldül a fű, de nyomokban még a hó is ott van.




ez szintén saját festésű, három kevésbé jól sikerült színt kártoltam össze és fontam egy fonallá. Jót tettek egymásnak:

ezt pedig még Ritától kaptuk előre házifeladatként, mire megyünk a fonóba. Nekünk kellett tisztítani, kártolni. Én még csak most fontam meg:




Megjegyzések

  1. Hű, de gyönyörű lett a havas fű!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól megy ez már neked! Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a zöld. Mivel festetted?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!
    Erzsi, ezt ételfestékkel fetettem.

    VálaszTörlés
  5. Ennyi szépséget!
    A második szín az én világom .)
    Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések