Elmaradások

Nem igazán haladok. Alkotói válságban szenvedek. Csak fonnék-csak fonnék. (fonok is, amint normális fényviszonyok lesznek, mutatom őket).
Ezt a pénztárcát és irattartót már régen megígértem egy kedves anyukatársamnak. Most ennyi tellett tőlem.









Megjegyzések

  1. Szép és hangulatos, mint mindig...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és nagyon hangulatos,
    mint mindig!

    VálaszTörlés
  3. Réka, ez nagyon jól néz ki, és szerintem nagyon munkaigényes volt. Nem csoda, ha nehezen haladtál vele.

    Jó, hogy így lefényképezted, le tudom másolni.:-) (Csak ne lenne olyan sok macera vele...)

    VálaszTörlés
  4. Réka, ez nagyon jól néz ki, és szerintem nagyon munkaigényes volt. Nem csoda, ha nehezen haladtál vele.

    Jó, hogy így lefényképezted, le tudom másolni.:-) (Csak ne lenne olyan sok macera vele...)

    VálaszTörlés
  5. Ne szabadkozz, igazán klassz lett.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia4
    Na már írni se tudok, ezért töröltem az előző megjegyzést! Szóval... nagyon szépséges. ÉN keresek a húgom 30. szülinapjára egy egyedi neszeszer-tartót. Olyan nagyobb méretűt amibe a sok női dolog egy utazásnál belefér. Nem tudnál készíteni nekem egyet???

    Előre is köszi a választ!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  8. Ebbe iratok is beleférnek? Személyi, taj. stb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések