Fonalak



Ezeket a fonalakat festettem  és fontam az elmúlt napokban.
Már a MESKA-n. (Nem tudom, hogy miért, de az oda feltöltött képeknek kicsit más lett a színe. Ezek élethűbbek.)



Megjegyzések

  1. szivfajditoan szepek!!! es az, hogy meg tudsz toluk valni.. hos vagy:-)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a színek! Megkérdezhetem, hány m van egy gombolyagban? Szívesen vennék, csak nem tudom mit kötnék 100g-ból, valahogy keveslem...sapka oké, de akkor már ugyanabból lenne jó sál is...már nem jut eszembe...Ötlet??

    VálaszTörlés
  3. gyönyörü. gratulalok a kitartashoz. en is probaltam fonni. nem konnyu. udvozlettel Marlen Szabadkáról

    VálaszTörlés
  4. Én tudnék belőle mit csinálni, de úgy látom túl korán keltem... vagy korán feküdtem:-))) Ha tervezel még készíteni efféléket, akkor szívesen vennék belőle.Küldenél majd egy mailt?

    VálaszTörlés
  5. Ezek gyönyörűek lettek, mind a színek, mind maguk a gombolyagok!

    VálaszTörlés
  6. Egyik szebb mint a másik! Látod, nem is olyan nagy gond, hogy nincs kedved varrni. Most ezeknek a szépségeknek van itt az ideje.Meglátod rögtön elkapkodják és jöhet a következő adag.Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Lecsaptam kettőre a Meskán, márha az enyém lett, mert kicsit furcsa volt. Azt írta ki, hogy valaki más megvette, de közben meg jött mél, hogy én vettem meg. Lehet, hogy csak sokat kattingattam.

    VálaszTörlés
  8. Hú, nagyon szépek!! Ügyes!:))

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek ezek a színek, az egyik szebb, mint a másik!

    VálaszTörlés
  10. Húúú, nagyon köszönöm a sok dicsérő szót!!!

    Harmat, én is mindig ezt mondom, ha Nálad járok! :-)

    Kicsoda, azért tudok megválni tőlük, mert nagyon szeretem festeni ill. fonni őket. Viszont a felhalmozódástól már rettegek. :-)

    Szilvi, az az ötlet, hogy akkor 20 dkg-ot próbálok meg megfesteni egy adagban.:-)

    Marlen, tényleg nem könnyű úgy elsőre, de mi az?

    Colette, már meg van festve a következő adag, de ha van valamilyen spec. kívánságod a színt illetően, akkor egyeztethetünk is.

    Lányok, mindannyiótoknak nagyon köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések