Tartalmas szombat...


Végre személyesen is megismerhettem Colette-t. /belinkelem, bár szerintem mindannyian ismerjük a munkáit :-)  /. Nagyon örülök ennek a találkozásnak!!!!! A fent látható fonalak közül 4-et Colettenek festettem, ezeket adtam át Neki szombaton, az alkotónapján.

Gyönyörű napfényes volt az idő, (hogy a beteg fejeinket kiszellőztessük) elmentünk Becskére.






Az úton remek alkalom kínálkozott arra, hogy végre kipróbáljam, hogy milyen is az a fonal, amit mostanában annyit tartok a kezemben (festem, fonom). (egy gombolyagot megtartottam magamnak)



4-es horgolótűvel horgoltam ezt a blokkot.

/ meg vagyok a fonallal elégedve!!!!! :-) /







Megjegyzések

  1. a fonalak megint gyonyuruek es a blokk.. en nem vagyok egy horgolt parna manias, de ebbol azt csinalnek:-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy rendeződtek a dolgok :)

    VálaszTörlés
  3. Ejha, de gyönyörű lett a blokkod!

    VálaszTörlés
  4. Hű, az a blokk valami csodás!

    VálaszTörlés
  5. Újra nagyon szépek lettek a fonalak. Esetlek elkunyizhatom a blokkod mintáját? Nagyon tetszik, beépíteném egy táska mintázatába! Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  6. Beelőztél:-) Én is örültem a találkozásnak... és ha nem is mondtam, de éppen olyan volt a kisugárzásod élőben, mint amit "virtuálisan" képzeltem...
    Hamarosan mutatom az első átlényegítést, amit a fonalaidból próbáltam készíteni...
    Nagyon jó dolgozni velük, és csigának, horgolva, kötve... mindehogy mutatnak... színesek, de nem hivalkodók. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda szép fonalak!! Gyönyörűen felgomolyítva. A blokk mintája meseszép!

    VálaszTörlés
  8. Én is megnéztelek magamnak élőben az alkotónapon:)

    VálaszTörlés
  9. Kicsoda, hogyat találtad ki a terveimet? :-)

    Miss Scotty, elhiszed, hogy én is?

    Harmat, örülök, hogy jobban vagy!!!

    Lányok,(Julcsi, Szilvi, Tündérlátta) mindenki, akinek tetszik a blokk, készítek róla leírást, és felteszem jó?

    Colette, örülök Neked! Nagyon kíváncsian várom őket!!!

    Strugamano, :-)

    VálaszTörlés
  10. en nagyon orulnek!! es kivancsi vagyok a parnadra:-)

    VálaszTörlés
  11. Ismét csodaszép színek születtek...a blokk pedig csodás!!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések