Befejeztem



Meghorgoltam ezt a blokkot még 3x, és összeállítottam belőle egy párnaelejét. Egy meglévő, nagy (régi) IKEA-s párnahuzatra ráöltögettem. Ilyen lett.

A minta közreadásával tudom még adós vagyok.







Megjegyzések

  1. Hogy horgoltad össze, hogy nem domborodik ki az összeillesztés?
    Esetleg huncut módon inkább kötötted? De azt is hogyan?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett!
    Olyan jó ide jönni hozzád. A régi fonók hangulatát képzelem ilyennek :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! Vannak hasonló kinézetű párnáim itthon, bár azok kötöttek és boltiak. Nagy kedvet csináltál egy sajáthoz! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Nekem is ez a kedvenc blokkom. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép Réka! Melengető, finom, nőies!

    VálaszTörlés
  6. Sejtettem, hogy valamit kitalálsz a horgolt blokkból. Nagyon szép lett, és ötletes! És várjuk a mintaleírást!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen!

    Julcsi, én ezt simán összevarrtam a horgolócérnával.

    Barbi, én most varrtam egy kötöttpulcsiból párnát.:-)

    Szilvi, Annyira bonyolultnak érzem leírva a mintát, lerajzolni se sikerült még eddig, de igyekszem.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Kellemes hangulatot árasztó párna lett és a színe? az nagyon bejön nekem:-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések