2011. február 26., szombat

Citrom és fokhagyma

A napokban kaptuk ezt a receptet.
Ma elkészítettük, tapasztalatainkról még nem tudok beszámolni, de közzéteszem a levelet/receptet, próbáljátok ki Ti is!

Érrendszeri és általános meszesedés ellen, de erős immunerősitő és baktériumölő is egyben:

Ha az (agyi)erek, vagy szívkoszorú erek beszűkülnek, vagy általános elmeszesedés tapasztalható, illetve bármilyen hajszál ér problémánk van, igyunk naponta egy kupicányi kivonatot a következő vegyülékből:

 30 gerezd fokhagyma (nem permetezett) és 5 citrom.

Elkészítés: A fokhagymát lehéjazzuk, aprítjuk. A citromot a héjával együtt apróra vágjuk, mixerben összeelegyítjük a fokhagymával együtt, majd egy liter vízzel a főzőlapra (tűzhely) helyezzük.
DE CSAK AZ ELSŐ BUGGYANÁSIG HAGYJUK A TŰZHELYEN! ( FONTOS!!!!!!!!!!!!!)

Ezután leszűrjük és üvegbe öntjük, hűvös helyen ill. hűtőszekrényben tároljuk.

A napi kupica likőr akár főétkezés előtt vagy után is fogyasztható.

A gyógymód kipróbálói állítják, hogy már 3 hetes alkalmazás után érezhető az egész testnek fiatalos regenerálódása.

A meszesedések és ezek mellékhatásai pl.: a látáscsökkenés, éles látás hiány, hallás csökkenés lassan egészen elmúlnak.

A kúrát 3 hétig kell folytatni, naponta inni, majd 8 nap szünetet kell hagyni és újra 3 hetes időtartamban megismételni.
E kétszeri kúra egész évre védettséget ad. Általános javulás áll be.
Ezt az olcsó ártalom mentes és gyógyhatású kúrát ajánlatos évente megismételni.

A fokhagyma kellemetlen szagát senki nem fogja érezni.

A fokhagyma és a citrom hatása teljes mértékben érvényesül.

A meszesedés miatt szenvedő emberek ismét nyugodtan tudnak aludni, mert a meszet feloldja és a testből kiüríti.
A fogazat romlásánál is jól bevált a fokhagyma gyógyhatása.











13 megjegyzés:

  1. Hát én nem vagyok nagy fokhagyma rajongó, de biztosan tudom, hogy nagyon sok a jótékony hatása! Nagymamám májusban fogja tölteni a 90. életévét és amióta az eszemet tudom minden nap eszik fokhagymát. Úgy hogy tessék csak fogyasztani, biztosan jót tesz, és így citrommal biztos, hogy az íze is jobb!

    VálaszTörlés
  2. Csak egy kiegészítés. Célszerű biocitromot használni hozzá. A férjem issza, csodáról nem tudok beszámolni, de a koleszterinszintje rendben van azóta. És ha valakit riasztana a fokhagyma íze, mondhatom, tényleg nem lesz tőle büdös az ember.

    VálaszTörlés
  3. Én iszom , régóta .
    Nem biocitrommal , de jól alaposan lesikált egyedekkel.
    Egyáltalán nincs szaga, a koleszterinszintem rendeződött.
    Megjegyezném még hogy a fokhagymát nem tudom megenni, kolbászban, salátában irritál, de ez "meg sem kottyan".

    VálaszTörlés
  4. Köszi a receptet, mindenképpen csinálok apukámnak. De hol kapok én biocitromot (elég bizalmatlan vagyok ilyen téren) én permetezetlen fokhagymát, ha ez a kettő hiányzik a kertemből?

    VálaszTörlés
  5. Mi is fogyasztjuk, az egész család. Kúraszerűen. Jobb a közérzet is tőle szerintem.

    Hajrá - hajrá! Jó egészséget!

    VálaszTörlés
  6. Ki fogom próbálni, köszi a tippet.

    VálaszTörlés
  7. ismét egy kipróbálásra érdemes praktika :-)
    a szagtalanságban picit szkeptikus vagyok, erről írnál egy gyors reagálást,mi a gyors tapasztalat?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, hogy leírtátok a tapasztalataitokat.
    Mi is "bio"citromból csináltuk. (ha egyáltalán van ilyen)

    Vio, tényleg NINCS fokhagyma szaga/illata!

    VálaszTörlés
  9. Na ezt én is kipróbálom és ha nem gond tovább adnám az oldalamon is,hogy minnél többen olvashassanak róla és talán ki is próbálják!

    VálaszTörlés
  10. Jutus, megköszönöm, ha kiteszed!!!
    Ismerjék meg sokan!

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Nekem visszatérő gombásodásom van. Szerintetek erre is jó? Állítólag jó rá a fokhagyma,de vajon ilyen formában is?

    VálaszTörlés
  12. Szerintem károdra nem válik, mindenképpen próbáld meg!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!