Ma van a Szülinapom!


Írhattam volna úgy is,hogy BoLdOG  Szülinapot, merthogy most Veletek, Blogos barátaimmal ünneplem a szülinapom. (a 17.-et!!! :-) )

Ezért aztán szeretnélek megajándékozni Benneteket egy szabásmintával (no persze és még azért is, mert már hetekkel korábban megígértem valakinek, hogy átküldöm Neki a levendula baba szabásmintáját, de nem tudom már, hogy ki is kérte. Elnézést érte).








Szóval, ez a baba, egy Anna-Poa Godske Rasmussen baba. A szabásmintáját ITT találhatjátok.

Én levendulával töltöm a testét, így nem csak egy helyes kis baba, hanem még hasznos is!




Megjegyzések

  1. Akkor jövőre nagykorú leszel:))))
    Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot! És köszönjük az ajándékot! :D

    VálaszTörlés
  3. Csodás kor:) Gratula és még sokat és boldogat:)))

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot kívánok!:)

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen!Olyan jó hozzád járni!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen sokáig, füled érjen bokáig!
    Tudod miért mondják ezt? Mert az embernek két testrésze van ami egész életében nő. Az orra és a füle. Ha megnézed a nagyon öreg embereket (indiai filmekben lehet látni) mindnek nagyon nagy a füle, és az orra...

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen. Éppen rád gondoltam, mert képzeld az általad festett fonal bizony kezd életre kelni. A jövő héten fogom mutatni :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot, és még sokat, sokat! :) @-'--,---

    VálaszTörlés
  9. Hihi :) Én is ma születtem :) Nagyon boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Isten éltessen, Réka, egészségben, szeretetben!

    VálaszTörlés
  11. na, akkor egy év még, s a magad ura lehetsz :)
    Isten éltessen :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen a sok jókívánságot!
    Edina, Téged is az Isten Éltessen!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog szülinapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  14. Boldog szülinapot kívánok én is!

    VálaszTörlés
  15. Sok boldogságot, szeretetet, mosolyt kívánok 18. életévedhez;) és az elkövetkezendő évtizedekhez is!:)))

    VálaszTörlés
  16. Kicsit megkésve, Boldog Születésnapot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések