Szombaton újra....


esett, de a térdigérő sár sem rettentett el bennünket (azt tizensok (?) nőszemélyt), hogy rokkákkal, kézi orsókkal vagy anélkül megérkezzünk Pilisszentlászlóra az újabb fonós napra.
(én nem hittem, hogy többen leszünk, mint az első alkalommal, pedig így lett, ugye Adri?)
Sok-sok köszönet Adrinak a szervezésért és Zsunak a türelméért és, hogy életfeladatának tekinti azt, hogy minden megkínlódott tudását átadja a tanulni vágyóknak. 



 
A kályhában a tűz duruzsolt, a kerekek forogtak, az ebéd , a erdélyi házikenyérrel finom volt, a hangulat pedig még ezeken is túl tett!!!!!!!!!







Megjegyzések

  1. bearanyoztad a napomat! Olyan jó ezt látni.

    VálaszTörlés
  2. De jó volt nektek, irigykedem! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, sárgulok az irigységtől!! De jó lehetett!!De szeretném én is ezt! Csináljátok gyakran, tanítsátok egymást! Nagyon gratuálok mindenkinek, akinek köze van hozzá!:))

    VálaszTörlés
  4. Milyen kár, hogy mikor én tanultam, akkor kinevettek ezért a tevékenységért!

    VálaszTörlés
  5. Csak ne lennétek ilyen messze:-(
    már társultam volna.-)

    VálaszTörlés
  6. Azért jó, hogy Adrinak köszönhetően így egymásra találtunk,mert legalább ezeken a napokon elmondhatjuk,hogy "egyet mondunk, egyet gondolunk"! :-)))

    VálaszTörlés
  7. egyszer úgy szeretnék eljutni egy ilyen fonós találkozóra!!!! Ha nem is lesz mostanában rokkám, de fonni nagyon szeretnék megtanulni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések